ilosanoma täytti 18 vuotta

ilosanoma täytti 18 vuotta

ViestiKirjoittaja rita4 » 15.01.2026 09:46

Kuva

Jes. 26:
2 Avatkaa portit vanhurskaan kansan käydä sisälle, joka uskollisena pysyy.
3 Vakaamieliselle sinä talletat rauhan, rauhan, sillä hän turvaa sinuun.
4 Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.

Sua tahdon kiittaa Herrani (Oi tuo rakkaus)

:thumbup: :wink: Aloitankin tämän foorumin 18;sta vuotis synttäripäivän, noilla Raamatunpaikoilla, sekä tuolla ihanalla laululla, jossa siskomme sanoo, laulaa ne sanat, jotka itsekin tahdon sanoa; Herrallemme Jeesukselle Kristukselle!! :thumbup: Kiitos, kun saan olla omasi ja ohjaat täälläkin minua Pyhän Henkesi, sekä Sanasikin kautta!! :D

:think: Niin, kun muistelen niitä viikkoja ennen kuin sit lopulta uskalsin alkaa perustaan tätä foorumia, jonka Herra kehotti mua laittaan pystyyn, niin olihan ne viikot silloin yhtä tunteiden sekamelskaa, kun en ois halunnut, enkä edes uskaltanutkaan alkaa niin valtavaan työhön, kuin perustaan, sekä vetämään hengellistä keskustelufoorumia netissä. :???: Taistelin vastaan sitä ajatusta viimeseen asti.. Pelotti tosissaan, kun mulla ei ollut minkäänlaisia atk, tm,kaan osaamista. Tätä foorumia ei ole perustettu mitenkään kevyin perustein, tai, että itse oisin siihen edes halunnut silloin ryhtyä. Mulle kun riitti, kun sain olla muiden foorumeilla jäsenenä.. :roll:

:thumbup: :lol: Mutta tässä nyt vain ollaan ja ihmetykseni vuosi toisensa jälkeen, sekä kiitollisuuteni Isää Jumalaamme kohtaan on yhtä suuri vuosi toisensa jälkeen, ja kyllä se vain laittaa nöyräksi, sekä pienelle paikalle Suuren, Kaikkivaltiaan Jumalamme edessä ollen! :shh: :thumbup:

Ps. 25:
1 Daavidin virsi. Sinun tykösi, Herra, minä ylennän sieluni,
2 Jumalani, sinuun minä turvaan; älä salli minun joutua häpeään, älkööt viholliseni saako riemuita minusta.
3 Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

4 Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi.
5 Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, sillä sinä olet minun pelastukseni Jumala. Sinua minä odotan kaiken päivää.
6 Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

Hän Viipyy Luonas

:wink: Rukoukseni on, että voisimme täällä olla Herramme käytössä, tahtonsa mukaan, sekä tuoda: Totuuden Sanaa luettavaksi, sekä myöskin tuoda varoituksia, niin ettei yksikään eksyisi, tai sanoisi kerran Jumalan edessä; ettei tiennyt miten olisi pitänyt elää omanaan, kun kukaan ei ollut kertonut hänelle totuutta. Tai ettemme mieltyisi valheen sanoihin, ym.. Kun elät lähellä veristä ristin puuta, Jeesukseen vain katsoen, Häneen vain yksin turvaten, uskoenkin, niin silloin sinä pääset myöskin pelastettujen, Jumalan lasten kanssa kotiin taivaaseenkin!!

:???: Emmehän elä tätä aikaa, tai tätä maailmaa varten, Ei, vaan, että meidät katsottaisiin arvollisiksi kerran myöskin pääsemään Karitsan hääaterialle taivaan kotiin, ihanuuteenkin!! :thumbup: :clap: :D

Ilm. 21:27 Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

Kuva

:thumbup: :wave: Siunausta elämääsi; sekä pysy loppuun asti Herran Jeesuksen omana, sekä kerro rohkeasti ihmisille taivaallista ilosanomaa: Pelastajastaan; Jeesuksesta Kristuksesta!! Ole Rohkea!! :smile: :thumbup: :razz:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Ylläpidon tiedotteet