Kiitos Herralle; ilosanoma täytti 17 vuotta!

Kiitos Herralle; ilosanoma täytti 17 vuotta!

ViestiKirjoittaja rita4 » 15.01.2025 09:12

Kuva Amen! :thumbup:

Hepr. 10:
19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,
21 ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;
23 pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen;
24 ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin

Niin rakkaat sisaret, sekä veljet Jeesuksessa Kristuksessa, sekä te kaikki rakkaat ystävät, jotka olette tahtoneet tulla tänne ilosanomaan lukemaan, niin voin vain sanoa nöyrällä, aralla tunnolla, Jumalan edessä ollen; kiittäen samalla Herraamme ja Jumalaamme, joka silloin 2008 tahtoi minun perustavan tämän foorumin ja kun en ollut kamalan innostunut silloin asiasta tietyistä syistä, niin Hän lupasi olla täällä kanssani ja auttaa, neuvoa, ohjata minua Pyhän Henkensä kautta eteenpäin ja totta tosiaankin: Hän on pitänyt 100%:sesti lupauksensa; Halleluja! :thumbup: :lol:

Tämähän on jo toinen ilosanoman foorumipohja (2008-2013) Ja nyt on (2013-2025), jonka meinasin silloin 2013 jättää enää perustamatta, mutta Herra tahtoi vielä silloinkin minun jatkavan tämän pitoa. Joten tässä oon enkä muuta voi.. :roll: On vain syvä kiitollisuus Isää kohtaan, joka on tämän kaiken kirjoittelun, sekä tämän foorumin ylläpitäjä, en minä, olen vain pieni Herran piikanen, en muuta. Silti olen todella kiitollinen, että kaikki nämä 17 vuotta, olen saanut olla täällä veljien ja siskojeni kanssa. Yksin en olisi jaksanutkaan. Ja kun tänne halusi tulla uusia jäseniä vasta hiljan, niin minulle se vain kertoo siitä, että tämä foorumi pysyykin pystyssä, koska Herra haluaa uudistaa tätä joukkoa ja jos vain mahdollista, niin tahdomme olla valona tässä yhä vain pimenevässä maailman ajassa. Loistakoon valomme pimeyteen, että; ne kaikki siellä vaeltavatkin tahtoisivat tulla valoon, sekä pelastukseen! :thumbup:

Herra Jeesus, kiitos, että Sinun Sanasi saa olla täällä vahvistamassa, sekä rohkaisemassa kaikkia uskovia, sekä niitäkin, jotka eivät vielä ole pelastuneet, eivätkä vielä ole ottaneet Sinua, Jeesus Kristus, Jumalan Poika vastaan sydämiinsä; käyneet sen ahtaan portin kautta taivastielle, kaidalle elämän tielle! Se tie on Jeesus Tie! :thumbup: :D

Miten tämä on edes mahdollista, että tämä foorumi on pysynyt jo 17 vuotta? Seuraavassa vastaus kysymykseeni! :clap: :thumbup: :razz:
Kuva Amen, kiitos Jeesus! :thumbup: :wink:

Seurakuntakuoro - Kiitos verestäsi Jeesus

:thumbup: :wave: :smile: Siunausta juuri sinulle rakas ystäväni! Siunataan Israelia ja kohta Hän (Jeesus) saapuu hakemaan kaikki Häneen uskovat omansa kotiin; olethan silloin valmis lähtemään ja jättämään tämän kaiken, mitä täällä maan päällä on?! Vain yksin Jeesuksessa on elämä ja iankaikkisuus! Amen! :thumbup:

:D Kiva kun olet täällä.. :thumbup: :wave:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Ylläpidon tiedotteet