Tiedoksi!!

Tiedoksi!!

ViestiKirjoittaja rita4 » 30.07.2024 08:17

:think: Niin, tahdon vain ilmoittaa, että: Olen ollut Herran puhuttelussa pitkään ja kokenut sydämessäni, että: Herra Jumala, jonka tämä foorumi on ja minä olen vain Hänen pikkuinen palvelijatteransa, jolle Hän antoi tehtäväksi, perustaa tämä foorumi 15.1.2008. Niin Hän on ohjannut sekä johdattanut, auttanut minua täällä niin, että olen saanut/ jaksanut pitää tätä foorumiaan pystyssä. Siispä rakkaat siskot ja veljet Herrassamme; Kaikki kunnia ja kiitos siitä kaikesta kuuluu yksin Jumalallemme. Ja se, mitä olen saanut Hänet tahdossaan tänne tuoda siskojen ja veljien kanssa, niin siitä kaikesta kiitos ja ylistys kuuluu vain yksin Jumalallemme! Halleluja! :!: :thumbup: :razz:

Mutta nyt ollaan tai minä olen tullut siihen hetkeen, että, Herra Jumalamme kehotti minua lopettamaan kaikki ulkolaiset tuonnit ja pitäytymään vain kotimaisiin tuonteihin, sekä evankeliumin tuomiseen tänne tavalla ja toisella. :roll:

Ne, jotka haluavat lukea tuonteja amerikasta tms, niin aivan varmasti niiden tuojia löytyy muualta, jos ne kiinnostaa. Mutta minä en niitä enää tänne tuo, se on Herramme tahto. Ja minä tahdon totella Häntä, olla kuuliainen äänelleen, nöyrtyä tahtoonsa. :???:

Miika 6:8-9
Hän on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä hyvä on; ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä oikein on, rakastat laupeutta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä? Herran ääni huutaa kaupungille-ja ymmärtäväisyyttä on, että sinun nimestäsi otetaan vaari. Totelkaa vitsaa ja häntä, joka on sen määrännyt.

1. Piet. 5:
6 Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi,
7 ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen".
8 Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
9 Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.

10 Mutta kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava.
11 Hänen olkoon valta aina ja iankaikkisesti! Amen.

Nuo Raamatunpaikat nousi mieleeni tottelevaisuudesta..

:thumbup: :wave: Herra siunatkoon sinua, sekä vahvistakoon sinua: pysymään totuuden tiellä, sekä omanaan loppuun asti! Hän auttaa, Hän armahtaa, sekä kaiken myöskin anteeksi antaa katuvalle, nimensä tähden! Amen! :wink:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Ylläpidon tiedotteet