Ystävistämme parhain on: Jeesus, Vapahtajamme!!

Ystävistämme parhain on: Jeesus, Vapahtajamme!!

ViestiKirjoittaja rita4 » 13.02.2026 14:26

Joh. 3:
29 Jolla on morsian, se on ylkä; mutta yljän ystävä, joka seisoo ja kuuntelee häntä, iloitsee suuresti yljän äänestä. Tämä minun iloni on nyt tullut täydelliseksi.
30 Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.

31 Hän, joka ylhäältä tulee, on yli kaikkien. Joka on syntyisin maasta, se on maasta, ja maasta on, mitä hän puhuu; hän, joka taivaasta tulee, on yli kaikkien.
32 Ja mitä hän on nähnyt ja kuullut, sitä hän todistaa; ja hänen todistustansa ei kukaan ota vastaan.
33 Joka ottaa vastaan hänen todistuksensa, se sinetillä vahvistaa, että Jumala on totinen.

34 Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.
35 Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.
36 Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

:thumbup: Aloitanpa tuolla Raamatunpaikalla tämän jutusteluni. Vietämme 14.2-26 ystävänpäivää. Onko sinulla jo ystävä, tai ystäviä? Jos on, niin se on hyvä asia, sekä tärkeäkin asia. :wink:

Mutta onko sinulla jo Jeesus Kristus, Poika Jumalan, omakohtaisena Vapahtajanasi, ystävänäsi? Elikkäs toisin sanoen; Oletko jo ottanut Hänet [Jeesuksen] vastaan sydämeesi, sekä elämääsikin, jokaiseen elämäsi päivään mukaan: Pelastajanasi, sekä syntiesi sovittajanakin?! Toivoisin todellakin sitä, että Hän on sinulle niin rakas, sekä tärkeä, ja korvaamaton, niin että; olet tahtonut oppia tuntemaan Hänet läheisemminkin, sekä uudestisyntymisesi kautta olet jo saanut: rauhan ja ilon, varmuuden taivaaseen pääsemisestäsikin, kun sen aika on. :thumbup: :clap:

Kukaanhan ei pääse taivaaseen muutoin kuin vain ja ainoastaan syntiensä tunnustamisella, sekä niiden hylkäämisellä, kun on halunnut tulla Jeesuksen verisen ristin juurelle tekemään parannusta synneistään, sekä monestikin myöskin vääränlaisesta elämästäänkin. :???: Joko sinun sydämesi on saanut Jeesus Kristus, Poika Jumalan pestä puhtaaksi maahan vuotaneessa sovintoveressään? Ja olet saanut vapautua uskonnolllisuutesi kahleista, todelliseen Jumalan lasten vapauteen, sekä iloon ja rauhaan. :thumbup: :lol: :razz: Hienoa, kiitos Herralle siitä!! :clap: :D

Mitä Jeesus sanoi opetuslapsilleen ja sanoo myöskin meille, Hänen omilleen? Muistatko.. :smile:

Joh. 15:
9 Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani.
10 Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.

11 Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
12 Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.
13 Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.

14 Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
15 En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

Toivon sinulle ystäväni

:thumbup: :wave: :D Tämän laulun myötä tahdon toivottaa sinulle Jumlan väkevää, sekä ihanaa siunausta elämääsi ystäväni!! :wink:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Ylläpidon tiedotteet