Siunattua uutta vuotta 2025!

Siunattua uutta vuotta 2025!

ViestiKirjoittaja rita4 » 31.12.2024 11:03

Kuva
[iStock"]

Nyt elämme tänään, tämän vuoden -24 viimeisiä hetkiä ja yöllä siirrymmekin jälleen uuteen vuoteeen 2025! Mitä tuleva vuosi sitten tuokin meille itse kullekin tullessaan, niin se on vielä täysin arvoitusta. Mutta tietenkin toivoisin, että se olisi; läheisempää suhdetta Herran Jeesuksen kanssa, ehkä jopa uudistumista uskosa, tai joillekin uskoontuloa, enempi Jumalaan luottamista, sekä turvautumista. Hyviä asioita, kaiken yhä vain pahenevan ajan keskellä.

Meillä ei ole mitään muuta turvaa, ei ketään muuta Auttajaa elämämme asioissa, kuin yksin vain Jeesus Kristus, Poika Jumalan, joka tahtoo tulevanakin vuotena pelastaa ihmisiä omakseen, uudistaa luopumassa olevia uskovia, sekä antaa sydämiimme kaipauksen jo päästä sinne kotiin, kun Hän, Jeesus tulee hakemaan meidät kaikki ominaan elävät, valvovat uskovat: kirkkauteensa, Karitsan hääjuhliin mukaan. Se on kuule jo tosi lähellä, se hetki ja sydämeni rukous onkin, että; Me Kaikki Herran Jeesuksen verellä pestyt sydämistämme, olisimme myöskin aina valmiit, odottaen, että: Miloin Hän tulee pilvissä, pasunan äänen kuuluessa; hakemaan omansa pois enää lisää kärsimästä. :thumbup: PAAVALIN ENSIMMÄINEN KIRJE TESSALONIKALAISELLE 4: 13-18

Kuva
[iStock"]

:thumbup: :wave: :razz: Siunauksellista tulevaa, uutta vuotta juuri sinulle rakas ystäväni! Jeesus Rakastaa sinua! :D :thumbup:

:wave: :smile: Muutama laulu vielä lopuksi.

Ville Tampio - Kun Jeesus saapuu

Ossi Hämäläinen - 03 Tule kotiin

Uusi Taivas, Uusi Maa - Marika.wmv
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Ylläpidon tiedotteet