Jumalan rauhaa rinnassansa

Jumalan rauhaa rinnassansa

ViestiKirjoittaja rita4 » 27.10.2022 22:36

Jumalan rauhaa rinnassansa, SL 220

Tätä laulua olen nyt aika paljon kuunnellut. Se on todella kaunis ja rauhoittava, siunaava. Kun alan tuota kuunnella, niin rauhoitun ja olen kuin en olisikaan murehtinut tai oliskaan väsynyt kaikesta siitä, mitä elämä tuo tullessaan..

Kohta on vainajien muistopäiväkin ja tämä laulu kuuluu juuri siihen aikaan, hetkeen. En tykkää mistään halloveeni hössötyksestä. Rauhan saivat pyhät herran

Tämä aika kaikkine sodan ym uhkineen vie helposti mielen miettimään epäolennaisia asioitakin, ja rauha sydämessä saattaa horjua, jopa särkyä, jos ei elä lähellä Herraa Jeesustaan. Turvataan siis vain Herraamme, eikä katsella, kuunenlla niin paljoa sitä, mitä media toitottaa, tai lehdet, ihmiset puhuvat.. Se, joka on saanut avun ja pelastuksen ihanan ilon, rauhan sydämeensä, niin sellaisen ei tarvitse, eikä pidäkään katsoa maailmaa, vaan katsella vain pelkästään Jeesustaan ja ristiä kohden kääntää katseensa, ristintyöhönsä turvaten sekä luottaenkin.. :thumbup: :wink:

Tämän pyysin kanttoria laulamaan kirkossa mieheni siunaustilaisuudessa. Muutaman kk päästä siitä jo tulee kuluneeksi 4v. Mun kotini taivaassa ihana on Hän on siellä jo perillä, minä vielä teen matkaani kohden Isän Jumalamme kotia ja Karsitsan hääjuhlaa.. Siellä on pelkkää iloa ja rauhaa, kun kaikki tämä maailmallinen jää taaksemme, sinne kaipaan .. :roll:

Hän ohitse ei kulje (Simojoki/Kaskinen) Muista; Hän ohitsesi ei käy, vaan Hän ymmärtää sinua ja tahtoisi auttaa sinua, olitpa sitten kuka tai omasta mielestäsi tai vaikka toistenkin mielestä ihan millainen tahansa. Hän rakastaa Sinua! :thumbup: :D

Hän katsoo sinua rakastavin silmin ja tahtoo lohduttaa, ja jos olo on pelokas tai muuten levoton, niin; Hän, Jeesus antaa rauhansa sydämeesi, kun vain pyydät Häntä tulemaan elämääsi ja antamaan kaikki syntisi sinulle anteeksi veressään ja nimessään. Hän vie sinutkin perille taivaan kartanoihin,kotiin, kun vain pysyt lähellään ja omanaan loppuun asti. Hän ei hylkää, jätä sinua, vaan Hän on lähelläsi joka hetki, vaikka et voikkaan nähdä Häntä, niin: Hän antaa sydämeesi oppaaksi Pyhän Henkensäkin! :wink:

Ole turvallisella mielellä, sillä, sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi: Jeesuksen nimessä sekä ristinsä veren voittovoimassa ja saat yli ymmärryksesi käyvän Rauhan sydämeesi varjelemaan ja auttamaan sinua; päivästä toiseen tätä elämää. Eikä enää tarvitse pelätä, koska Jeesus Kristus, Poika Jumalan kulkee vierelläsi aivan kaikkialle..Kiitellään vain Herraa, kun on kanssamme ja auttaa, sekä ottaa pois pelkomme ja murhemielemmekin, ja antaa leponsa sydämiimme! Halleluja! Amen!! :D :clap: :thumbup:

:thumbup: Laitan lopuksi vielä tämän, koska itse pidän panhuilu musiikista ja olen saanut käydäkin tuolla temppeliaukion kirkossa kerran. Ja tuo on kokonaisuutena tosi kaunis ja vaikuttava!! Stefan & Helsinki Police Band - Suojelusenkeli (Guardian Angel)
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Onhan sydämessäsi jo taivaallinen Rauha?