JUMALA ON KIIVAS RAKASTAJA

JUMALA ON KIIVAS RAKASTAJA

ViestiKirjoittaja rita4 » 15.12.2023 10:24

by David Wilkerson | January 5, 2012

"Herra on nimeltänsä Kiivas, hän on kiivas Jumala"(2 Moos. 34:14).

Meidän on siis mahdollista herättää hänet kiivauteen: "Vai tahdommeko herättää Herran kiivauden?" (1 Kor.10:22). Paavali kysyy: "Olet väittänyt rakastavasi häntä. Olet ottanut itsellesi hänen nimensäkin. Mahtaako silti joku tai jokin muu olla varastanut sydämesi?"

Voit sanoa rakastavasi Jeesusta. Voit mennä kirkkoon aina, kun sen ovet ovat auki. Etsitkö häntä kuitenkaan silloin, kun vietät omaa aikaasi?

Kuinka monta kirjaa, aikakauslehteä ja sanomalehteä kulutat? Miten paljon huomiotasi saa televisio ja radio. Oletko koskaan miettinyt, että voisit viettää aikaa Kristuksen kanssa?

Saarnaajat tutkivat Raamattua valmistaessaan puheitaan. Pyhäkoulun opettajat lukevat sitä opetuksiensa vuoksi. Miksi emme käänny sen puoleen virkistysmielessä, saadaksemme virvoitusta Herralta? Miksi emme avaa sitä oppiaksemme tuntemaan hänet ja rakastaaksemme häntä?

Raamattu on Jeesus, Jumalan oma Sana! Siinä on hänen sydämensä täysin avoinna. Kaikki on siinä peittämätöntä. Jos todella rakastat häntä ja haluat viettää iankaikkisuuden hänen morsiamenaan, sinun tulee oppia kaikki mahdollinen hänestä!

Herramme kaipaa meitä, aikaamme ja huomiotamme. Kuitenkin hän näkee meidän viettävän sitä muiden ihmisten ja asioiden parissa. Tämä tekee hänet mustasukkaiseksi (engl. kiivaaksi = sama sana). On tulossa päivä, jolloin hänen kiivautensa "palaa" niitä vastaan, jotka kääntyvät turhien epäjumalien puoleen (5 Moos. 29:20). Se leimahtaa tuomion liekkeihin!

Rakas lukija, tiedän sinun sinä päivänä haluavan, että Jeesus ottaa sinua kädestä ja kuiskaa: "Vihdoinkin pääsemme yhteen! Olet halunnut minua niin kovasti. Olet antanut minulle elämäsi parhaan osan, aikasi, huomiosi. Tule nyt, olkaamme yhtä! "

Millaisena seisot hänen edessään tuona päivänä? Kaikki palaa poroiksi. Minkälainen yhteys sinulla on hänen kanssaan? Voitko seisoa hänen edessään tietäen, että olit sulkenut itsesi maailmalle ja rukoillut, että haluat tuntea hänet?
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Jeesuksen Rakkaus koskettakoon sydäntäsi!