RAKKAUS YMPÄRILLÄNI

RAKKAUS YMPÄRILLÄNI

ViestiKirjoittaja rita4 » 01.08.2017 14:32

RAKKAUS YMPÄRILLÄNI
Kaija Talvitie

Vasta hiljalleen alan aavistella, kuka Jeesus on,
vaikka seurassaan olen kulkenut jo pitkän tuokion.
Olen nähnyt, ettei löydy ketään uskollisempaa,
kun oon elämässä käynyt ilon, pettymysten maat.

Tänään tiedän, että rakkaus on ympärilläni
silloin, kun näen, että toiveet raukeni.
Sama rakkaus ympäröi juuri nyt myös sinua, ystävä.
Jos kysyt hänen nimeään, hän on syntisten ystävä.

Kun omat haaveet raukeaa, on edessä parempi tie.
Siellä Isän sydän aukeaa ja suunnitelmiinsa vie.
Kuka ikinä tahtoo, hän tulla saa
ilon lähteestä juomaan yhä uudestaan.

Jos on vilu tai helle, kipu, murhe tai yö,
tai kuorman alla ies painaa ja työ.
Avoin sylinsä on- juo Henkeään.
Näet, kuka Herrasi on.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: RAKKAUS YMPÄRILLÄNI

ViestiKirjoittaja rita4 » 06.10.2024 18:25

Kaija Talvitie kirjoitti:Vasta hiljalleen alan aavistella, kuka Jeesus on,
vaikka seurassaan olen kulkenut jo pitkän tuokion.
Olen nähnyt, ettei löydy ketään uskollisempaa,
kun oon elämässä käynyt ilon, pettymysten maat.

Tänään tiedän, että rakkaus on ympärilläni
silloin, kun näen, että toiveet raukeni.
Sama rakkaus ympäröi juuri nyt myös sinua, ystävä.
Jos kysyt hänen nimeään, hän on syntisten ystävä.

:thumbup: Oi, miten ihana runo siskolta ja niin mahtava sanoma siinä. Kun ajattelen miten kauan olen jo itsekin saanut vaeltaa uskossa, vuosikymmeniä, niin huomaan vasta nyt, aikojen jälkeen, kuka Jeesus oikeasti on ja mitä Hän oikeasti minullekin merkitsee. Hän on Rakkaus, Turvakallio, Lohduttaja, anteeksi antajamme; niin ihmeellisesti Hän minuakin kurjaa lastaan Johdattaa, aina vain kompuroivaa; ja kutsuu takaisin ristinsä luo, juurelle sen, polvistumaan, rukoilemaan, kiittämään avustaan, jne..

Jos etsimme rakkautta muualta, kuin Jeesuksen läheisyydestä, niin kaikki se mitä Luulemme rakkaudeksi, on vain kuin haihtuva usva, joka kuitenkin kohta jo häviää. Ei kestä se kuitenkaan, vaan se hiipuu ja katoaa jonnekin, ja jos suhteemme Herraan Jeesukseen ei ole kunnossa, niin lopulta saat vain tyhjää, et mitään kestävää. Hänessä, Ainoassa on ja pysyy, kestää halu rakkauteeen, armoon, sekä anteeksiantoon! Etsikäämme siis Jeesuksen kasvoja, tahtoaan, läheisyyttään, niin silloin löydämme oikean Rakkauden lähteen ja Hei! Me myöskin silloin saamme kokea sitä, mitä itse Isä Jumala voi sinulle, ja minullekin lahjoittaa, sekä antaa elämäämme: läsnäolonsa, huolenpitonsa, voimansa, sekä kaiken sen ihanan rakkauden lähteen, josta pulppuaa, kuin lähde sydämiimme; rauha sekä ilo taivaallinen. :thumbup: :smile:

Ilm. 1:
1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,
2 joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.

3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!

4 Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,
5 ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
6 ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti! Amen.

7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
8 "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.

Joh. 14:21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."

Ja vielä tämä; Joh. 16: 26-27
Sinä päivänä te anotte minun nimessäni; enkä minä sano teille, että minä olen rukoileva Isää teidän edestänne; sillä Isä itse rakastaa teitä, sentähden että te olette minua rakastaneet ja uskoneet minun lähteneen Jumalan tyköä.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Jeesuksen Rakkaus koskettakoon sydäntäsi!