Se on tosi rakkautta!

Se on tosi rakkautta!

ViestiKirjoittaja rita4 » 15.04.2014 21:12

Mikä sinusta on todellista rakkautta? Nyt puhutaan niin paljon rakkaudesta, että Jumalan rakkaus on kuin sivuutettu ja unohdettu, tai köykäiseksi huomattu, .. Ajattele, sana; Rakkaus, rakastaa! Vau! Mutta mitä kaikkea rakkaus voikaan pitää sisällään? Onko se pelkkää iloa, onnea, lämpimiä tunteita, tunnekokemuksia, tms? Mitäpä tuumaat?

Oletko ihan tosissasi koskaan pysähtynyt miettimään, miten suuri Jumalan rakkaus sinua ja meitä kaikkia ihmisiä kohtaan onkaan ja olikaan, kun Hän, Isä Jumala suostui antamaan ainokaisen ja rakkaan Poikansa meidän syntiemme tähden kärsimään, kuolemaan.. Mutta hei! Hän ei jäänytkään hautaan, vaan hän nousi kolmantena päivänä ylös ja elää ikuisesti, sillä hän on ylösnoussut Jumalan Poika! Ja hän tulee kerran hakemaan meidät omansa taivaan kotiin, kirkkauteensa. Siis kannattaa kilvoitella uskossaan, jotta on joka hetki valmiina lähtemään kotiin, kun kutsu käy. ;) Ja jos et vielä ole Jeesuksen oma, niin kiirehdi ja huuda Jeesusta pelastamaan sinut ja antamaan sinullekin ikuisen elämän yhteydessään, sekä tietenkin Golgatan ristin verensä peson, anteeksi antamisen ja saamisen ihanan sydämen rauhan ja levon, myrskyissäkin.

Pysähdy jo! Ja mieti, kuinka paljon Jeesus rakastaa sinuakin, vaikka saatatkin kokea heikkoutta, arkuutta, huonommuutta, tms.. Mutta rakas ystäväni; etkö jo huomaa, ettei hän kaipaa, haluakaan mitään vahvoja ja kaiken osaavia, onnistuvia,Ei! Vaan hän haluaa etsiä ja olla kanssamme, jotka emme ole mitään, joista ei pidetä, joita katsotaan nurjasti..Me, jotka koemme jatkuvaa heikoutta ja huonommuutta uskossamme ja silti koko ajan haluaisimme olla niin ihanasti palavia, lujia, vahvojakin, Jeesusta kirkastavia, koroittavia.. Mutta emme vain osaa, jaksa, pysty.. Ja siksi tarvitsemmekin tosi paljon rukousta ja Herran apua, läsnäoloaan elämässämme. Hän ei kiellä rakkauttaan, apuaan, voimaansa niiltä, "jotka eivät ole mitään.."

Hän, Jeesus Kristus, suostui vapaaehtoisesti kulkemaan sen Via Dolorosan tien, meidän takiamme, ei itsensä tähden, koska hän oli: täysin synnitön, puhdas, mutta me emme sitä ole. . Sillä jos hän ei olisi sitä tehnyt, minkä teki ja suostui ristiinnaulittavaksi, vuodattamaan verensä meidän rikkomustemme tähden, niin sinä, minä, ei kukaan voisi pelastua ja päästä kerran taivaan ihanuuteen ja kirkkauteenkaan. Eikö se jos mikä ole uhrautuvaa rakkautta ihmiskuntaa ja karitsoitaan kohtaan? :P

Mun sydämeni laulaa :)
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19775
Liittynyt: 20.10.2013 09:53

Re: Se on tosi rakkautta!

ViestiKirjoittaja rita4 » 22.01.2019 18:28

Pysähdyin lukemaan tuota jo monen vuoden takaa olevaa kirjoitustani ja samoja ajatuksia yhä vain on sydämelläni kuin on ollut jo silloinkin. :wink:

Ilm. 1:
3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!

4 Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,
5 ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
6 ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti! Amen.


7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
8 "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.


Laitoin tuon Raamatunpaikan, kun se nousi mieleeni ensimmäisenä. Se, jos mikä, niin se on ollut Tosi Rakkautta meitä kaikkia ihmisiä kohtaan maailmassa, kun Jeesus Kristus, Poika Jumalan suostui alentumaan ihmisen tasolle, kokemaan ihmisen elämän kärsimyksineen, ym. Sekä suostui kärsimään meidän syntiemmekin tähden ja kuolemaan Golgatan keskimmäisellä ristinpuulla niin; minun, kuin sinunkin, ja meidän kaikkien syntivelkojen takia ja vaikka hänet kuoltuaan haudattiinkin ja iso kivi vieritettiin hautansa suulle, sekä vartijat laitettiin vartioimaan hautaa, niin koska hän oli ja On Jumala, niin eihän hän jäänyt, ei voinutkaan edes jäädä haudan sisälle, hautaan, vaan Hän nousi kuolleista ja näyttäytyi monille veljille ym, kunnes hän nousi sinne: Isän Jumalamme luokse taivaisiin.

Ja kerran hän on tuleva samalla tavalla takaisinkin ja ottaa mukaansa hääjuhlaansa ne, jotka ovat omiaan, valvovat, varjelevat sydämensä puhtaina loppuun asti, niin ettei maailma, synti tai mikään saastuta sitä ja sit ei pääsiskään kirkkauteen, vaikka joskus oiskin tullutkin uskoonkin, ei niin. Vaan kun tahdomme tehdä ns parannusta, eli suostua mielenmuutokseen ja muuttumiseen, jolloin maailma ei enää olekaan se tärkein, eikä kukaan ihminenkään mene Jeesuksen edelle rakkaudessa, niin silloin Hän, Herra, Jeesus Kristus tulee hakemaan meidätkin kotiin, jota hän meni valmistamaan meille ja saamme iäti elää siellä hänen ja kaikkien pyhienkin, enkelten ja Jumalan kanssa kirkkaudessa, ilossa, rauhassa, minkään enää meitä peljättämättä, kun Kaikki, aivan kaiki murheet, kivut, sairaudet ym on poistuneet ja on vain valoa, iloa, lämpöä, ihanaa oloa kanssa Jeesuksemme ja pyhien, jotka lakkaamatta laulavat ylistystä ja kiitosta Jumalallemme; Pyhä, Pyhä, Kaikkivaltias! Halleluja! Amen! :thumbup: :clap: :D

Luuk. 7:
44 Ja naiseen kääntyen hän sanoi Simonille: "Näetkö tämän naisen? Minä tulin sinun taloosi; et sinä antanut vettä minun jaloilleni, mutta tämä kasteli kyynelillään minun jalkani ja kuivasi ne hiuksillaan.
45 Et sinä antanut minulle suudelmaa, mutta tämä ei ole lakannut suutelemasta minun jalkojani siitä asti, kuin tulin sisään.
46 Et sinä voidellut öljyllä minun päätäni, mutta tämä voiteli hajuvoiteella minun jalkani.

47 Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."
48 Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut".
49 Niin ateriakumppanit rupesivat ajattelemaan mielessänsä: "Kuka tämä on, joka synnitkin anteeksi antaa?"
50 Mutta hän sanoi naiselle: "Sinun uskosi on sinut pelastanut; mene rauhaan".


Herrani en ymmärrä
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19775
Liittynyt: 20.10.2013 09:53


Paluu Jeesuksen Rakkaus koskettakoon sydäntäsi!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron