Jumalan uskollisuus

Jumalan uskollisuus

ViestiKirjoittaja rita4 » 26.02.2022 12:56

Charles Stanley Kirjassaan; Kohtaamispaikalla

Lue Psalmi 102

Älkää juosko rahan perässä, vaan tyytykää siihen, mitä teillä on. Jumala on itse sanonut: -- Minä en sinua jätä, en koskaan sinua hylkää. Sen tähden me voimme turvallisin mielin sanoa: -- Herra on minun auttajani, siksi en pelkää. Mitä voisi ihminen minulle tehdä? Hebrealaiskirje 13:5,6 (-92)

Matkan varrella on hetkiä, jolloin tuntuu, kuin taivas olisi sulkeutunut. Joskus joutuu miettimään, onko Jumala unohtanut omansa vai onko itse tehnyt jotain, mikä on saanut hänet pettymään. Totuus on kuitenkin se, ettei mikään, mitä me teemme, voi saada Jumalaa hätkähtämään. Hänellä on kaikki tieto, ja hän tuntee ajatuksemme.

Jumala on päättänyt rakastaa meitä, vaikka olemme syntisiä. Hänen rakkautensa on ehdotonta; se ei perustu suorituksiin vaan hänen armoonsa. Emme pystyisi koskaan omin voimin täyttämään Jumalan mittoja.

On lohdullista tietää, että Jumala rakastaa meitä aivan yhtä paljon silloin, kun lankeamme, kuin silloin, kun kuljemme tiiviisti hänen jalanjäljissään. En sano näin siksi, että käyttäisimme sitä puolustuksenamme ja alkaisimme ehdoin tahdoin elää synnissä, vaan siksi, että rakastuismme Jeesukseen yhä syvemmin.

Jokainen kohtaa koettelemuksia ja vaikeuksia, ja silloin tuntuu, että Jumala on kaukana. Meidän ei kuitenkaan tarvitse vaeltaa näön varassa, vaan saamme luottaa siihen lupaukseen, että hän ei ikinä jätä meitä. Saamme aina katsoa olosuhteiden ylitse kohti iankaikkisuutta.

Ne ajat, jolloin tuntuu, ettei elämässä tapahdu mitään, ovat yleensä juuri niitä aikoja, kun Jumala tekee hienovaraista työtään. Ole rohkealla mielellä. Herra ehkä vain haluaa suojata sinua sillä välin, kun hän hoitaa tärkeitä yksityiskohtia viedäkseen sinua eteenpäin. Luota häneen ja huomaat, että hän on uskollinen.

Kaikivaltias Jumala, sinä olet luonani myös silloin, kun tuntuu, että olet unohtanut minut. Kiitos rakkaudestasi, joka ei aseta ehtoja. Tiedän, että rakastat minua kaikkina aikoina yhtä paljon: silloin kun kompuroin ja silloin kun kuljen tiiviisti perässäsi. Kiitos siitä suuresta työstä, jota kaiken aikaa teet elämässäni. :thumbup:

Kuvawhite smoke wallpaper
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Jeesuksen Rakkaus koskettakoon sydäntäsi!