Yliluonnollinen kosketus!

Yliluonnollinen kosketus!

ViestiKirjoittaja rita4 » 28.06.2026 16:43

Joh. 9:1
Ja ohi kulkiessaan hän näki miehen, joka syntymästään saakka oli ollut sokea.

:thumbup: Niin rakkaat ystävät, tahdon kertoa teille siitä ihmeestä, jonka sain kokea eilen. Minullehan on 2v sitten laitettu molempiin silmiini mykiöt, kun kaihi heikensi näköni niin heikoksi, etten ois enää kohta pärjännyt.. :???: Ja nyt on menty sit niillä ja näköni on ollut ihan ok, paitsi nyt ihan viime aikoina, jo pisempäänkin, olen ihmetellyt, kun en oikein tahdo nähdä selvästi vasemmalla silmälläni. Nooh, minähän olen pitänyt sitä vain auringon häikäisynä, tms.. Mutta se alkoi jo häiritä ihan tosissaan ja tympäsi esim olla koneella ym.. :think:

Noh, eilen se oikein kuin ryöpsähtikin ja tajusin, että; "Hei, tämähän on aivan samanlaista kuin mitä se oli silloin kun mulla oli vielä se kaihi." :-o :thumbdown: Ja en enää tahtonut nähdä kunnolla mitään ja tajusin, että luenkin ym kaiken vain oikealla silmälläni. Ohhoh?! :problem:

Noh ei kun googlettaan että mikäs mun silmääni oikein vaivaa ja mieskin jo sanoi, että, se varmaankin pitää taas sit leikata, mutta kolmatta kertaa ne ei sit enää leikkaa. Laitoin kaihileikkauksen jälkeinen näön heikkeneminen, ja sumentuminen. Niin tuli, että se on jälkikaihia. :think:

Jälkikaihi on tila, jossa silmän kaihileikkauksen jälkeen silmään asetetun tekomykiön takana oleva kapselipussi samentuu. Jälkikaihista käytetään myös nimitystä sekundaarikaihi (cataracta secundaria).
Noin 10 %:lla kaihileikatusta esiintyy jälkikaihia 3–5 vuoden sisällä kaihileikkauksesta.
Silmälääkäri tutkii ja hoitaa jälkikaihin. Jälkikaihi poistetaan laserkäsittelyn avulla. Jälkikaihin tutkiminen ja hoito tapahtuu silmälääkärin toimesta. [Terveyskirjasto]

Sitten kun tajusin, että; "Hei, toihan se mulla nyt onkin, mut missä sit pitäisi se laserleikata, eli; kuka ja missä, sekä kuinka kallis toimenpide se on ym,.. ?" Ja sanon rehellisesti, ettei tuntunut ollenkaan kivalta, ei ollut riemun kiljahduksia, ei. :cry: :thumbdown: Mutta ymmärsin, että se on kuitenkin hoidettava, mutta milloin ja missä? Kun miehellänikin on jo kohta kiire päästä kaihileikkaukseen, on pahentunut niin paljon viime aikoina..Sitä mietin ja mietin.. :think: :???:

Noh mä istahdin tähän koneelleni ja aloin huokailla, kun nyt on tullut ns takkiin niin monelta suunnalta ja on ollut tosi raskasta aikaa juurikin lasteni ja lastenlastenikin takia, joista kyllä Herra on auttanut avarammalle, ottanut jopa suruni ja kipuni sydämestäni poiskin, asioiden takia mitä on tapahtunut ja jotka satuttivat äidin sydäntä, syvältä. On ollut niin kiitollinen olo Herraa Jeesustani kohtaan, kun on auttanut, sekä lohduttanut ym minua. Kiitos rakas Jeesukseni!! :thumbup: :clap: :wink:

:roll: Niin tässä istuin ja rukoilin, sekä mietin sitä jälkikaihiani, kun se on haitannut jo niin paljon minua..Kun yht'äkkiä koin sydämelläni sanat: "Laita käsi silmäsi päälle!" Silloin heti tajusin, että; Nyt puhuu Herra ja sen enempiä miettimättä laitoin käden vasemman silmäni päälle rukoillen! Ja kun siitä lähdin mieheni luokse ja koitin, en edes tiedä miksi, mutta aloin pelata sen koneella pasianssia, ja silloin mä tajusin, että: "Hei, minähän näen taas molemmilla silmilläni, eikä toinen ole enää hämärä, samea, Vaude!" Kiitos Jeesus, Mahtava ja ihana, rakas Jeesukseni!! :lol: :thumbup: :clap: :wink: :D

Sittenhän se on ollut jatkuvaa kuin testailua, että: "Näenkö nyt vasemmallakin yhtä kirkkaasti, kuin mitä näen oikeallakin silmälläni?Ja kyllä, kyllä näen, Halleluja, kiitti Isä! " On meillä ihmeellinen Jumala rakkaat! :thumbup: :razz: Toki aina välillä on visukinttukin yrittänyt saada aikaan epäuskoa, mutta, sen minkä Herra parantaa, niin se kestää. Toisinkuin kun sielunvihollinen parantaa, niin monissa parantumis kokouksissa, joissa haetaan vain ihmeitä, mutta ei eletä kuitenkaan Jumalan pelossa, sekä Hänen kunnioittamisessaan..Niin siellä ei paranna Vapahtajamme, vaan ihan toinen herra ja henki...Ja se ei kestä kuin vain hetkisen se parantuminen. Oletko jo huomannut sen? :roll:

Niin, meidän Mestarimme kun voi antaa näön jopa sokeana syntyneellekin, niin kyllä Hän voi ja kykenee parantamaan vaikkapa nyt ton mun silmässäni olleet jälkikaihin. :wink: On kuule muuten Tosi Kiitollinen olo, kuin on yhä myöskin ihmetystä, koska en ollut mitenkään kokenut ansaitsevani tällaista, Hänen rakkauttaan ja apuaan! Mutta olen niin iloinen ja en edes voinut ajatellakaan olematta kertomatta tätä yliluonnollista ihmettäni. En sano tätä mitenkään ylpeillen, tai korkealta; Ei! Vaan on ennemminkin: nöyrä, arka tunto Jumalamme edessä ollen. Hän voi ja tahtoo koskettaa sinuakin. Siksi pysy aina lähellä ristiään, sekä Herraasi Jeesusta Kristusta! Kaikki on Jumalalle mahdollista! :thumbup: :clap: :lol:

Valvokaa

Oi kiitos Herran
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Todistuksia, ajatuksia..