Anna tilaa katumukselle niin näet uudet mahdollisuudet

Anna tilaa katumukselle niin näet uudet mahdollisuudet

ViestiKirjoittaja rita4 » 04.07.2017 20:05

Henry Blackaby

Hän sanoi opetuslapsille: 'Minun sieluni on syvästi murheellinen, aina kuolemaan asti.' Matt.. 26:38

Kuka kantaa maailman taakan, sinä vain Herra Jeesus? Herra Jeesus tekee sen.

Rukousta ei voi elää läpi erillään Hänestä. Et tule ikinä ymmärtämään rukousta siinä mittakaavassa, jota vaaditaan, jotta kokonainen kansa muuttuu, ellet antaudu tällaiseen yhteyteen. Sitten jonakin hetkenä alat rukoilla ja vain katsot, kun Hän sinussa kantaa maailman taakkaa.

"Sitten hän meni vähän kauemmaksi, heittäytyi kasvoilleen ja rukoili sanoen -, " (Matt. 26:39). Monet haluavat ylistää, mutta eivät halua kumartua rukoilemaan maahan kasvoilleen.

Ajoittain on tärkeää lopettaa kaikki ylistäminen ja aloittaa rukoileminen, varsinkin kun Jumalan omat kokoontuvat yhteen. Ylistys ei voi koskaan korvata rukousta eikä katumuksen osoittamista. Suurimpia Jumalan omien tarpeita ovatkin katumus ja parannuksenteko.

Jos Jumalan omat eivät osoita katumusta, ei tule myöskään herätystä. Jumalan omia ei kuitenkaan opeteta osoittamaan katumusta. Arvelen, että noi 85 tai 90 prosenttia kaikista Jumalan Raamatussa antamista ohjeista on suunnattu Jumalan kansalle eikä uskosta osattomille.

Jumalan omat tulevat silti seurakuntansa kokouksiin pyhäpäivä toisensa jälkeen eivätkä koskaan tiedä, että Jumalan ohje heille on osoittaa katumusta. Katumus on välttämätöntä Jumalan täyteyden kokemiseksi. Minkä sanoman Jeesus välitti Jumalan lapsille? "Kääntykää, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle." (Matt. 4:17).

Kun sinä osoitat katumusta, se vaikuttaa aivan sinun lähelläsi odottaviin Jumalan täydelliseen läsnäoloon, voimaan ja täyteyteen. Katumus luo mahdollisuuden havaita ja ottaa ne vastaan. Kaikki odottaa vain sitä, että annat tilaa katumukselle.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Pelastus sanoma/ kasvaminen uskossamme