Puhu Jeesuksen kanssa Hänen nimellään

Puhu Jeesuksen kanssa Hänen nimellään

ViestiKirjoittaja rita4 » 21.05.2024 11:05

Ota tavaksesi puhua Jeesukselle Hänen nimellään.Kyllä, sano se!

Opeta itsesi sanomaan se sydämessäsi ääneti ja huulillasi ääneen. Kuiskaa "Jeesus", sano "Jeesus", laula "Jeesus", kunnes tästä nimestä tulee "suojapaikkasi","kilpesi", "pääsi alunen", "voimasi", "pakopaikkasi", ja "selviytymiskykysi".

Kun Jeesus täyttää näkysi, hallitsee sydäntäsi, kerää ajatuksesi ja pysyy huulillasi, tulet olemaan turvassa kaikelta, minkä avulla "maailma, vanha ihminen, ja paholainen" häiritsee sinua ja tuottaa tuskaa sinulle. Kun epätoivotut ajatukset valtaavat ajatuksesi ja likaavat mielesi - sano "Jeesus". Ja Hänen läsnäolonsa valloittaa häitisijäsi ottaman tilan.

Kun olet ymmällä päivän töittesi huolista - sano "Jeesus". Hän kirkastaa tilannekuvasi, rauhoittaa sydämesi ja opastaa sinut tyynesti kaiken läpi. Kun perhetilanne on pelottava - sano "Jeesus". Jeesus tuntee huoltesi aiheitten kaikki puolet. Hän jakaa oman myötätuntonsa sävyä elämän osaasi. Hän ohjaa elämäsi polkuja.

Kun vaikeuksia nousee joka puolelta - sano "Jeesus". Hän muuttaa vastoinkäymisesi armonsa voitoiksi. Kun tiesi on epävarma ja tulevaisuutesi näyttää synkältä - sano "Jeesus". Hän kulkee edelläsi ja ajaa pelkosi pois. Kun pelko hyökkää ja usko on ajautunut karille, sano - "Jeesus"! Hänen "älä pelkää, minä olen sinun kanssasi", riittää. Kun tulevaisuutesi on pilvien peitossa - sano "Jeesus"! Hän muistuttaa sinua lupauksestaan, "Katso minä tulen pian," ja näköala kirkastuu tuon "siunatun toivon" kautta.

Silloin kun sinun vaikuttimiasi vääristellään ja toimintaasi kuvaillaan väärin - sano "Jeesus"! Kun ystävät hylkäävät ja kumppaneista tulee kylmiä - sano "Jeesus"!

Hän tulee sinua lähelle ja täyttää hylätyn sydämesi kivistävän tyhjyyden. Kun murheiden pilvet heittävät varjonsa tiellesi - sano "Jeesus"! Hän tulee ja pyyhkii pilvet menemään.

Kun sairaus erottaa sinut muista ja joudut syrjään - sano "Jeesus"! Hänen ystävyytensä tulee hiljaisesti sydämesi ja virvoittaa heikentyneen olemuksesi. Kun yön hiljaisina unettomat hetket kasvavat tunneiksi - sano "Jeesus"! Hän vapahtaa ja lohduttaa ja Hänen läsnäolonsa antaa rauhan.

Jos rakkaidesi harhapolut tuottavat ahdistusta ja tuskaa elämääsi- sano "Jeesus"! Hän pystyy pysäyttämään harhailijat tiellään ja johtamaan heidät parannuksessa takaisin. Kun kaukana vaarallisilla alueilla liikkuvat rakkaasi tuottavat sinulle ahdistavia ajatuksia - sano "Jeesus"! Hän saavuttaa heidät, suojaa, päästää pahasta ja siunaa heitä. Kun kuoleman varjot laskeutuvat sydämeesi ja kotiisi - sano "Jeesus"! Omassa hiljaisuudessasi huomaat, että Hän puhuu sinulle lohdutuksen sanoja.

Voi sielu mitä oletkaan menettänyt, kun Jeesus on puuttunut! Päivistä on tullut ikäviä, öistä unettomia, sydämistä raskautettuja ja ystävyydet ovat rikkoutuneet.Työstä on tullut kuluttavaa, tavoitteista vaikeita, mukavuuksista ohimeneviä, ponnisteluista turhia ja koko olemisen piiri on tullut valottomaksi ja kaikki siksi, että - Jeesus on puuttunut.

Olemme pitäneet Häntä elämämme ovensuussa, kun halusi tulla arkisen elämämme lähimmäksi kumppaniksi ja tehdä sydämestämme kotinsa. Ja siinä Hän edelleen odottaa! Edelleen Hän odottaa! Edelleen Hän pyytää sisälle!

"Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän." (Ilm. 3:20)

Oi sielu, etkö haluakin katsoa Häneen uskon silmillä ja kutsua Hänet hyväksyvin huulin. Avaa! Avaa! Sano "Jeesus"! Päästä Hänet Sisään! Tämä on se täyttymys, mihin Hän pyrkii. Kun me olemme antaneet Hänelle sen, mikä on Hänen sydämensä halu, tulemme itsekin löytämään omamme. Saamme täyttymyksen ja levon.

"Ja Herra on alati ohjaava sinua. Aavikon paahteessakin hän elvyttää voimasi ja vahvistaa jäsenesi." (Jes. 58:11)

B.McCall Barbour
(1865-1943)
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Pelastus sanoma/ kasvaminen uskossamme