(God can use you in spite of your weaknesses!)
David Wilkerson
Jumala on päättänyt saattaa työnsä täällä maan päällä päätökseen sellaisten ihmisten kautta, joilla on heikkouksia. Jesaja, suuri rukoustaistelija, oli samankaltaisten intohimojen mies tarkoitan, meidän kaltaisemme heikko ja haavoitettu. Daavid, Jumalan sydämen mukainen mies, oli murhaaja ja avionrikkoja, jolla ei olisi ollut mitään moraalisia oikeuksia Jumalan siunauksiin. Pietari kielsi taivaan Herran Jumalan sadatellen Häntä, joka rakasti häntä kaikista eniten. Aabraham, monien kansakuntien isä, eli valheessa käyttäen vaimoaan panttina oman nahkansa pelastamiseksi. Jaakob oli juonittelija. Paavali oli kärsimätön ja tyly sellaisia käännynnäisiä ja työtovereita kohtaan, jotka eivät eläneet hänen askeettisen elämäntyylinsä mukaan. Aadam ja Eeva muuttivat täydellisen avioliiton painajaiseksi. Salomo, viisain mies maan päällä, teki muutamia kaikista tyhmimpiä asioita, mitä historiaan on ikinä talletettu. Samuel murhasi kuningas Agagin vihan raivossa, yli-innokkaassa vanhurskauden näytöksessä. Joosef kohteli veljiään lähes poikamaisilla tempuilla kunnes leikit melkein paljastivat hänet. Joona halusi nähdä kokonaisen kaupungin palavan oikeuttaakseen hänen profetiansa sitä vastaan hän halveksi Jumalan armoa katuvaa kansaa kohtaan. Loot tarjosi kahta neitsyttä tytärtään joukolle seksihulluja sodomalaisia.
Luettelo jatkuu ja jatkuu ihmiset, jotka rakastivat Jumalaa, miehet, joita Jumala käytti suuresti ajautuivat lähes maahan saakka heikkouksiensa tähden. Kuitenkin Jumala oli aina mukana, sanomassa, Minä kutsuin teidät; minä olen kanssanne! Minä otan sydämestänne pahuuden pois! Minä saatan tahtoni toteutumaan!
Jatkuu..