Hyvät uutiset

Hyvät uutiset

ViestiKirjoittaja rita4 » 09.02.2026 15:34

Hyvät uutiset
SuursaariLuotsi
8.4.2025
-------------------------------
:thumbup: Jäin kuuntelemaan tätä veljen puhetta ja aattelin laittaa sen sinullekin kuuneltavaksesi. Niin juuri, jokainen ihminen kokee kuoleman. Mutta on tärkeää myöskin tiedostaa se totuus, että; Jumala on laittanut jokaisen ihmisen sydämeen kuin aukon, joka aina kaipaa Jumalaa, halusipa ihminen sitä sitten, tai ei. Koska jokaisen ihmisen sydämeen on laitettu sielu, joka on veressä. Ja se sielu ei koskaan kuole, Joo ihmisen asunto, tämä meidän ruumis kyllä maatuu, mutta sielu siirtyy ihmisen kuollessa; joko odottamaan taivasta, tai kadotukseen joutumista. Ihminen itse aina viime kädessä päättää sen, pääseekö elämään ikuista elämää kerran taivaassa, vaiko kadotuksessa. Ja silloin kun hengitys lakkaa, niin on jo myöhäistä katua valintaansa, jos ei Jeesus ole kelvannutkaan pelastamaan sieluasi kadotuksen kauhuilta. Mutta sitä sitten itketään siellä pimeydessä ikuisesti, sieltä, kun ei enää ole tietä ylös taivaaseen, tai pelastukseen. :???:

Kadotuksesta puhuminen aina mielletään pelotteluksi ja rakkaudettomuudeksi, mutta eihän se ole niin rakas ystäväni. Vaan se juuri onkin sitä rakautta ja toisesta välittämistä, kun varoittaa, ja kutsuu sekä kehottaa ottamaan Jeesuksen tosissaan vastaan elämäänsä, sekä antamaan elämänsä aivan kokonaan Hänen turvallisiin, hyviin, sekä armahtaviin käsiinsä, sekä vapautua synnistä, joka sitoo ja houkuttaa ja lopulta vie poispäin ristinkin luota, poispäin Jumalastamme, kohti saatanan valheita sekä valtaa. :cry:

Ne on niitä hyviä uutisia, joiden kautta tahtoisin kaikkien ihmisten pelastuvan ja kerran pääsevän taivaan kotiinkin, kohti ikuista elämää taivaallisissa, elämää, joka on täynnä iloa, sekä rauhaa, terveyttä ja Jeesuksen kanssa elämistäkin. Tahdothan sinäkin sinne Karitsan hääaterialle mukaan? Sinä voit sinne päästä ainostaan Jeesuksen nimen sekä verensäkin kautta, tunnustamalla, että olet syntiä tehnyt ja tahdot puhditautua veressään, muuttua, tulla uskoon, tai jo viimeinkin uudistua uskossasi. Mitä päätät? Kysymyshän on kuitenkin sinun ikuisesta elämästäsi, joko taivaan ihanuudessa, tai kadotuksen kauhuissa, näin meitä Raamattu opettaa! Tee hyvä ja oikea päätös ja hylkää jo nurjamielisyys Jeesusta ja Hänen omiaakin kohtaan. Liity joukkoon pelastettujen, Halleluja! Amen! Kiitos Jeesus verestäsi! :thumbup: :clap: :D

1. Piet. 3:
18 Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä,
19 jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille,
20 jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta.

21 Tämän vertauskuvan mukaan vesi nyt teidätkin pelastaa, kasteena-joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta-Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta,
22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja on Jumalan oikealla puolella; ja hänen allensa ovat enkelit ja vallat ja voimat alistetut.

1. Kor. 1:
18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
19 Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".
20 Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?

21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
22 koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
24 mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
25 Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Pelastus sanoma/ kasvaminen uskossamme