Seitsenhaarainen lamppu

Seitsenhaarainen lamppu

ViestiKirjoittaja rita4 » 03.04.2015 12:35

Tuula Nyberg

Jeesus, sinä olet Messias, Jumalan voitelema ja lähettämä. Pyhän Hengen voima ja voitelu oli sinun ylläsi. Sinä vaelsit ympäriinsä ja teit hyvää ja paransit kaikki sielunvihollisen valtaan joutuneet ja opetit meille elämän tien.

Sinä olet maailman valkeus. Sinä valaiset elämäni ja kulkuni. En vaella enään pimeydessä. Jeesus, valaise ymmärrykseni käsittämään Kirjoitukset. Johdata miinut kaikkeen totuuteen. Avaan sydämeni ja annan Hengellesi vapauden vaikuttaa minussa tahtomista ja tekemistä sinun tahtosi mukaan.

Auta minua pysymään sinussa, läheisessä yhteydessä, niin että sinun elämäsi virtaisi minussa ja voisin kantaa paljon hedelmää.

Kiitos seurakunnasta, paimenista, vanhimmista ja kaikista, jotka kantavat vastuuta sinun työssäsi. Haluan pitää seurakuntaa suuressa arvossa. Kiitos myös jokaisesta uskonveljestä ja - sisaresta. Auta meitä tukemaan toinen toistamme ja kantamaan toistemme kuormia. Kiitos, taivaallinen Isä, että Pyhä Henkesi asuu minussa. Rakastan ja arvostan häntä.

Sinä kastat Pyhällä Hengellä

Jeesus, suo minun vaeltaa Hengen täyteydessä. Siunattu Pyhä Henki, sinä olet Herran Henki ja Kristuksen Henki. Sinä tutkit kaikki, myös Jumalan syvyydet. Kirkasta ja ilmoita minulle Isä ja Poika.

Kiitos, Herra, että Pyhä Henki on viisauden Henki. Kiitos, että annat Henkesi kautta minulle viisautta ratkaista ongelmat, joita kohtaan. Anna minulle myös ylimääräistä viisautta elämän vaikeissa tilanteissa.

Kiitos, Herra, että Pyhä Henkesi on neuvon Henki. Haluan aina etsiä sinun neuvoasi voidakseni menestyä ja välttää sielunvihollisen ansat.

Voiman, tiedon ja Herran pelon Henki

Kiitos, Herra, että Pyhä Henki on voiman Henki. Kiitos, etä Henkesi kautta saan voimaa todistamiseen, voimaa elää sinun mielesi mukaan, voimaa rukoukseen, voimaa ylistykseen ja palvontaan.

Kiitos, Herra, että Pyhä Henki on tiedon Henki, joka on johtanut ja vaikuttanut Raamatun Kirjoitukset ja joka tuntee sinun syvyytesi, Herra! Anna minulle Henkesi kautta tietoa Sanastasi, kirkasta sitä minulle.

Kiitos, Herra, että Henkesi on Herran pelon ja kunnioituksen Henki. Auta minua hylkäämään pahuus ja synti ja pakenemaan haureutta, epäjumalanpalvelusta, ahneutta, nuoruuden himoja, turmelusta ja kaikkea saastaa ja syntiä.

Tahdon palvoa sinua

Haluan syvästi kunnioittaa sinua, Isä, ja palvoa sinua Hengessä ja totuudessa. Kiitos, että Henkesi on Puolustajani, Opettajani, Oppaani, Lohduttajani, Pyhittäjäni, Työtoverini ja Auttajani vaikeuksissa ja sairauksissa.

Kitos, että Henkesi jakaa armolahjoja tahtonsa mukaan. Hän on voiman, rakkauden ja raittiuden Henki.

Kiitos, että Henkesi tekee Logoksesta Hreeman, näyttää todeksi synnin, vanhurskauden ja tuomion ja tekee mahdolliseksi uudestisyntymisen.

Herra, haluan elää niin, että en saattaisi sinua, Jeesusta enkä Pyhää Henkeäsi murheelliseksi sanoillani tai teoillani. Amen.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskon askeleita kohti taivaallista kirkkautta!