Kirjoittaja rita4 » 08.04.2026 08:26
Pidä katseesi suoraan eteenpäin ja pukusi puhtaanaIsmo Keskitapio
8.4.2026Herran pelko on pahan vihaamista. San.8:13 Meidän tulee peljätä Jumalaa ja rakastaa niitä asioita mitä Jumala rakastaa ja vihata syntiä ja synnin tekemistä omassa elämässämme. Ei vihata koskaan ihmisiä vaan syntiä joka tuhoaa ihmisen ja eroittaa hänet iankaikkisesta elämästä ja Jumalasta. Jumalan sana ei koskaan muutu vaikka aika muuttuu. Mat.5:17-18 en minä ole tullut lakia kumoamaan vaan täyttämään. Totisesti sanon teille Kunnes taivas ja maa katoavat ei laista katoa pieninkään kirjain eikä piirto. Näin Jeesus todistaa raamatun sanan pysyvyyden ja käskyjen pitämisen tärkeyden. Jeesus täytti kuitenkin lain ja me uudestisyntyneet uskovat elämme armosta ja pelastumme armon totuudessa veren voiman kautta. Ef.2:8-9 Heb.10:10 mutta meidän on elettävä ja pyrittävä elämään evankeliumin arvon mukaisesti kasvaen sanan valaistessa aina polkumme. Ps.119:105 ja Tiit.2:11-12 Jeesus sanoi vain puhdassydämiset saavat nähdä Jumalan. Mat.5:8
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.