Kirjoittaja rita4 » 01.01.2018 15:45
Homoseksuaalinen seurakunta saa lähteä
Mitä muuta Jeesus tulee puhdistamaan puimalattialtaan? Kaikki nuo piilohomot ja kaikki, jotka puolustelevat heitä heidän synnissään; kaikki tuo on ruumenia ja pois lakaistavaa. Jeesus vihaa homoseksuaalisuutta, mutta Hän rakastaa homoja. Hän antaa anteeksi niille, jotka katuvat ja hylkäävät pahat tiensä. Mutta nyt seurakuntien riveissä on niitä, jotka haluavat meidän uskovan, että Jeesus ei enää pidä homoutta syntinä.
Homoseksuaaleilla on kuulemma yli 50 000 jäsentä heidän "vain homoille"-seurakunnissaan. The Metropolitan Community Church on yksi monista homoseksuaalisista kirkkokunnista, joita syntyy ympäri maata. Lähetin tarkkailijan yhteen heidän vuosittaisista "Pyhän Hengen" kokouksista Dallasissa, Texasissa. Mitä uskomatonta Jumalan pilkkaa!
Jokainen edustaja, rekisteröityessään, sai paketin, joka piti sisällään muun muassa kaksi "miesten" lehteä täynnä alastomia miehiä ja luettelon kaikista Dallasin homobaareista niin että edustajat voivat lähteä iltatilaisuudesta, mennä valitsemaansa baariin ja viettää yön rakastajan kanssa. Ja nuo edustajat kutsuivat itseään "papeiksi". Kuinka he lauloivatkaan! He ylistivät Herraa antaumuksella; mutta heidän evankelistansa turmeli evankeliumia aivan käsittämättömällä tavalla. Hän sanoi, "Niin, Paavali tuomitsi miehet, jotka olivat luopuneet luonnollisesta yhteydestä ja syttyneet toisiinsa. Mutta tuo ei tarkoita meitä. Me emme luovu mistään. Me olemme syntyneet tällaisina. Tulkaa siis ulos kaapeistanne. Täyttykää Pyhällä Hengellä ja nauttikaa homoudestanne!"
Kuinka kauan Jeesus sietää tällaista törkeää Jumalan pilkkaa? Kuinka kauan siunattu Herramme antaa seurakuntien "pappien" puolustaa ja rohkaista homoja heidän perversiossaan? Ja tätä se nimenomaan on perversiota! Yritäpä viedä terä tuosta sanasta, yritä kuorruttaa se sokerilla, yritä laittaa se kuulostamaan vähemmän loukkavaalta, mutta se on yhä perversiota. Mikään ei muuta sitä! Puolustelkoon kirkko sitä. Liberaalit papit lepytelköön meistä niitä, jotka yhä kutsuvat sitä synniksi; pilkatkoon ja väännelköön koomikot sen vastustajista vitsejä; mutta todellakin, Jeesus vihaa homoutta ja Hän seuloo sen pois pyhältä puimalattialtaan. Jo nyt homoyhteisöt horjuvat siitä tavasta, jolla Jeesus on nostamassa asetuksiaan heidän syntiään vastaan. Jumalan tuuli on heille vastatuuli.
Jeesus toivottaa parantavin käsivarsin tervetulleeksi jokaisen homon, joka hylkää syntinsä ja huutaa, "Minä tarvitsen apua, Mestari. Anna minulle anteeksi ja paranna minut." Viimeisten kymmenen vuoden aikana olemme auttaneet rahoittamaan kotia homoille. Me olemme tarjonneet vuoteet, ruokaa, vaatetusta ja neuvoja homoille, jotka haluavat apua. Se on osa Kristuksen käskyä todistaa heille pelastuksesta ja vapautuksesta. Mutta Jeesuksen Kristuksen seurakunta ei saa ikinä tehdä kompromisseja eikä neuvotella riivaajien oppien kanssa. Saatanan oppi on ylpeää ja ylimielistä homouden hyväksyntää normaalina kristityn kokemuksena. Ei ikinä!
Katumattomat ja piilohomot paljastetaan ja erotetaan Kristuksen todellisesta ruumiista. Kun he ovat hylänneet Jeesuksen rakkauden ja Hänen tarjouksensa vapauttaa heidät, he kohtaavat Jeesuksen erottelevan viskimen. Jeesus ei tule takaisin sellaista seurakuntaa varten, joka hemmottelee ja puolustelee syntiä. Olkaa siis varuillanne! Varokaa pappeja, jotka puolustelevat alhaista syntiä valkaisemalla sitä, mitä he kutsuvat kristityksi "rakkaudeksi". Homoseksuaalit eivät voi parantua jos heidän synnilleen osoitetaan myötätuntoa. Varokaa niitä, jotka tulevat Jeesuksen nimessä, ja jotka kieltäytyvät näkemästä tämän synnin "äärimmäistä syntisyyttä". Avionrikkojat, huorintekijät ja homouden harjoittajat heitetään kaikki samaan hylättyjen kekoon. Jeesus ei salli sellaista Hänen todellisessa seurakunnassaan. Homojen puhdistus on tulossa ja Herra itse on vastuussa; Hän lopettaa tämän hyökkäyksen seurakuntiin, tuomittujen mielten kautta.
Jatkuu..
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.