Kuule Herra minun oikeata asiaani

Kuule Herra minun oikeata asiaani

ViestiKirjoittaja joku » 17.07.2025 12:06

Paavolan Petriltä hyvää asiaa:

Rauhaa uskon ystävä,

Kiteen 12.7 kokoontumisen opetuspuhe on nyt netissä kuunneltavissa ja katseltavissa. Kuule Herra minun oikeata asiaani käyn läpi Psalmit 17, 18 ja 19, joissa on paljon tärkeätä opetusta, siitä kuinka Herra kuulee ja toteuttaa omassa aikataulussaan oikean ja Jumalan tahdon mukaisen asian, jonka uskova vie rukouksessa Herralle. Videolla on myös opetusta avioliiton parisuhteesta ja siihen liittyvistä ongelmista ja kuinka Herralta tulee näihinkin ongelmiin apu ja neuvot. Tässä opetuksessa on paljon erilaisia asioita Jumalan tahdon mukaisesta uskosta ja Jumalan tahdon mukaisesta käyttäytymisestä.

Videon voit kuunnella ja katsella täältä:

https://rumble.com/v6w7cyq-kuule-herra- ... c_v1_upp_a

Siunausta kaikille :wave:
joku

Re: Kuule Herra minun oikeata asiaani

ViestiKirjoittaja rita4 » 17.07.2025 17:34

Kuuntelin petrin puhetta, ja olin kyllä aika skeptinen monestakin syystä, eikä varmaankaan ihan turhaan, mut nyt kiinnostuin kuuntelen veljeä, niin oli paljon, moniakin asioita, joista olen ollut samaa mieltä jo pitkään. Onko petri tehnyt parannuksen? Toivottavasti. Herra Jeesus häntäkin siunatkoon! :thumbup:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskon askeleita kohti taivaallista kirkkautta!