Kastetilaisuus Lapualla 9.4.2017

ViestiKirjoittaja rita4 » 22.05.2017 18:49

:thumbup: Laitankin tällaisen kastetilaisuuden, joka on se oikea ja Raamatullinenkin kaste, jossa meille kaikille Jeesusta rakastaville ja Häneen uskoville, on Hän itse ollut esimerkkinämme, mennessään kastettavaksi. Se löytyy esim

Matteus 3:
13 Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen tykö hänen kastettavakseen.
14 Mutta tämä esteli häntä sanoen: "Minun tarvitsee saada sinulta kaste, ja sinä tulet minun tyköni!"
15 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". Silloin hän salli sen hänelle.
16 Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
17 Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".

Julkaistu 9.4.2017
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskoontulon tärkeys ja ihanuus!