Joko olet kuullut?

Joko olet kuullut?

ViestiKirjoittaja rita4 » 11.06.2025 08:35

Joko olet kuullut huonot uutiset?

Olemme kaikki syntisiä.
Kaikki ovat syntiä tehneet. [Ja lisäksi] Ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään. Roomalaiskirje 3:23, 12

Synti vie meidät kuolemaan.
Se sielu, joka syntiä tekee - sen on kuoltava. Hesekiel 18:4
Synnin palkka on kuolema. Roomalaiskirje 6:23

Emme voi ansaita pelastusta.
Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja. Roomalaiskirje 3:28

Joudumme tuomittaviksi.
Ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio. Hebrealaiskirje 9:27
Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan. Roomalaiskirje 1:18

Älä masennu. Tässä on hyviä uutisia!

Jeesus pelastaa syntiset.
Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan. 1. Timoteuskirje 1:15

Jeesus kuoli puolestamme.
Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme. Roomalaiskirje 5:8

Pelastus on Jumalan lahja.
Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi. Efesolaiskirje 2:8

Jeesus vapauttaa tuomiosta.
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Roomalaiskirje 8:1

Huonot uutiset 2

Tuomiota seuraa ikuinen kadotus.
Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. Ilmestyskirja 20:15

Emme voi yksin löytää oikeaa tietä.
Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus. 1. Korinttolaiskirje 2:14

Kaikkein pahimmat uutiset ovat tässä:
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: ”Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillens.” Matteuksen evankeliumi 25:41

Hyvät uutiset 2

Jumala tarjoaa ikuisen elämän.
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Johanneksen evankeliumi 3:16

Jeesus on tie.
Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen tie ja totuus ja elämä.” Johanneksen evankeliumi 14:6

Kaikkein parhaimmat uutiset ovat puolestaan nämä:
Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: ”Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.” Matteuksen evankeliumi 25:34

Sana ’evankeliumi’ tarkoittaa ’hyvää sanomaa’. Jeesus sanoi: ”Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.” Markuksen evankeliumi 1:15

Jeesus kehottaa sinua kääntymään pois pahoista teoistasi ja seuraamaan häntä. Ota hyvät uutiset vastaan jo tänään ja tule mukaan taivastielle!

Faith, Prayer & Tract League
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskoontulon tärkeys ja ihanuus!