Ajatus arkeen

Ajatus arkeen

ViestiKirjoittaja rita4 » 19.03.2025 19:29

Raamattu kertoo selvän tien iankaikkiseen elämään. Ensiksi meidän pitää tajuta, että olemme tehneet syntiä Jumalaa vastaan: sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta (Room. 3:23). Koska kaikki syntimme ovat pohjimmiltaan syntiä iankaikkista Jumalaa vastaan, vain iankaikkinen rangaistus on riittävä: Synnin palkka on kuolema, muttta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme (Room. 6:23).

Meidän tulee uskossa kääntyä pois synneistämme ja kääntyä Kristuksen puoleen pelastuaksemme. Jos uskomme häneen ja luotamme siihen, etttä hänen ristinkuolemansa maksoi meidän syntivelkamme, saamme anteeksi ja meille luvataan iankaikkinen elämä taivaassa.

Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista - olet pelastuva.

Jumala, tiedän että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan ja ansaitsen rangaistuksen. Mutta Jeesus Kristus kärsi rangaistuksen, jonka olisin ansainnut, niin että uskomalla häneen voin saada anteeksi. Käännyn pois synneistäni ja luotan siihen, että Sinä olet pelastukseni.

Kiitos ihmeellisestä armostasi ja anteeksi annostasi - iankaikkisen elämän lahjasta.

Harri Kahlos
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskoontulon tärkeys ja ihanuus!