Et tarvitse uskontoa - tarvitset Jeesuksen

ViestiKirjoittaja rita4 » 07.01.2025 20:56

Jeesus Kristus, Jumalan Poika syntyi ihmiseksi kaksituhatta vuotta sitten. Hän kuoli sijaisuhrina ristillä, jotta sinä voit vapautua synnin siteistä. Jeesus ansaitsi uhrillaan meille rakkauden, joka ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa. 1.Kor.13:8

Jeesus on elävä Henkilö, kuningasten Kuningas ja herrain Herra! Hän ei ole uskonnollinen ideologia tai pelkkä oppi!

Uskontojen avulla et voida saavuttaa Jumalan mielisuosiota. Jumala on suunnitellut kokonaan toisenlaisen tien. – Jeesus sanoo: Minä olen Tie, Totuus ja Elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Joh.14:6
Hän ei kehottanut seuraajiaan perustamaan kirkkoa tai muitakaan uskontoja! Uskonnon ja elävän uskon ero onkin siinä, että ihminen on uskontojen perustaja ja ylläpitäjä; elävän uskon perustaja ja ylläpitäjä on Jumalan Pyhä Henki!
Et tarvitse kirkkoja.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskoontulon tärkeys ja ihanuus!