Kehotuksen sana

Kehotuksen sana

ViestiKirjoittaja rita4 » 22.08.2016 10:22

Maritta Ryytty

Kutsun sinua kokemaan ihmeellistä voimaa. Se löytyy ristin juurelta. Jeesus Kristus on tie pelastukseen, hän on tie, totuus ja elämä. Itse et voi itseäsi auttaa, kun hädän hetki yllättää. Tartu silloin kaksin käsin ristiin ja huuda Jumalan puoleen.

Jumalan voima on ihmeellinen, yli kaikkien inhimillisten ja ihmistekoisten voimien. Kun kaikki omat aseesi vaipuvat maahan, Jumala vastaa.

Kaikki asevoimat, raudatkin sulavat ja kadottavat voimansa hänen käskystään. Kaikki aikakin on hänen kädessään. Tuo ihmeellinen voima, rakkaus, armo, suloinen rauha odottaa lähelläsi.

Kun pyydät apua ja huudat Jumalan puoleen, hän vastaa. Hän on todellinen auttaja, hän nostaa, kantaa ja pelastaa. Jeesuksen veri puhdistaa kaikki ristin juurelle saapuneet, ja Jumala näkee heidät omina lapsinaan. Niin olet ikuisesti turvassa ja kuulut Jumalan suureen perheeseen.

Jeesus Kristus, Jumalan Poika, syntyi ihmiseksi, ja kuoli, että sinä ja minä pelastuisimme. Juutalainen kansa oli valittu Herran omaksi kansaksi ja on edelleen Jumalan silmäterä. Mutta me, pakanakansatkin, olemme saaneet armon Jumalan edessä. Siunatkaamme Israelia, jokaista juutalaista. Rukoillaan kaikkien kansojen puolesta, kun vielä aikaa on meille annettu. Olemme päässeet Jumalan Kaikkivaltiaan syliin Jeesuksen kautta.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Kehotuksen sana

ViestiKirjoittaja rita4 » 21.11.2016 12:27

Niinpä, kuinka mittaamattoman tärkeää onkaan ottaa vastaan pelastus, silloin kun Herra Jeesus kutsuu ihmistä ja tahtoisi pelastaa, ottaa omakseen. Uskon, että monet ovat jo tulleet kosketetuiksi, kun Jumala armossaan alkaa vetää ihmistä puoleensa ja pelastukseen, antaa sydämiin etsikkoaikansa. Mutta, niin juuri, silloin helposti tuleekin ihmispelko tai väärä ja negatiivinen ajattelu uskossa elämisestä, tai jokin muu tekosyy, jonka takia sitten ihmispoloinen jättää etsikkoaikansa käyttämättä ja jää edelleenkin pelastumattomien joukkoon kulkemaan.

Olen nyt viimeisten kuukausien aikana kohdannut monia uskosta vielä osattomia, joille tähän asti uskon asiat ovat olleet kielteisiä ja täysin tarpeettomiakin heidän mielestään. Mutta aivan selvästi on Jumala Rakkaudessaan ja armossaan alkanut vetää heitä kohti veristä ristiä ja pelastustaan.. Kohti Jeesuksen Kristuksen turvallista ja lämmintä syliä, sylihoitoansa. Se, mitä se kullakin heistä on ollutkin syynä negatiiviseen ajatteluunsa uskosta ja uskovistakin, niin on aivan selvästi nähtävissä, kuultavissa ja aistittavissa Jumalan käden jälki heidän ajattelussaan, joka on pehmentynyt, muuttumassa ja uskon asiat ovat kuin tulleet aivan uudella tavalla heille kiinnostavammiksi. Se on aina kiitosaihe taivaisiin!

Mutta sitten tulee se takapiru joka alkaa myöskin muokata heidän ajatteluaan ja estää heitä kuin enää lisää kiinnostumasta uskon asioista, raamatusta. Sehän on se ilkimys, joka haluaisi kaikkien sielujen joutuvan kadotukseen kanssaan, eli; saatana, jota sielunviholliseksi ja perkeleeksikin kutsutaan. Se alkaa supista ihmisen korvaan valheitaan ja käyttää estämisessään myöskin ihmisen omaisia ja ystäviä, tms, eli: toisia uskosta osattomia ihmisiä, joita ei vielä kiinnosta millään tavalla uskon asiat. Tai tätä nykyajan hienoa keinoa puhua uskosta, eli nettiä, jossa on paljon hyvää, mutta yhtä paljon pahaa ja tuhoisaakin, jos sitä kaikkea sieltä uskoo ja tottelee, seuraa.. Kaikkea sitä, mikä on täysin Raamatun sanan ja Jumalan tahdonkin vastaista opetusta ja tietoa. Ja valitettavasti se (sielunvihollinen) aivan liian usein siinä myöskin onnistuu ja saa etsikkoajassa olevan ja etsivän ihmisen luopumaan ja lopettamaan kaiken myönteisen ajattelunsakin uskosta ja pelastuksestaan..

Se saa ihmisen uskomaan, ettei Jumalaa tarvita, eikä Jeesusta pelastajanaankaan ja näin ihminen kovettuu ja kylmenee uskon asioille ja lähtee tietämättään ja ymmärtämättään seuraamaankin saatanaa ja sen ajattelua, oppeja, ym.. Siis se on aina tuhon tie, joka sille tielle lähtee. Kun voisinkin jokaisen ihmisen siltä tuhon tieltä varjella, niin tekisin kaikkeni sen eteen. Mutta se on aina oman valinnan paikka ja toinen ei voi kuin vain rukoilla Herraa auttamaan siinä tilanteessa. Rukous on vahva ase ja apu..

Mutta, niin ketäänhän ei voida pakottaa mihinkään. Mutta onhan se tosi surullista, jos ihminen on ihanasti herätyksessä ja luopuu siitä kaikesta mitä hän saisi omistaa uskoon tultuaan (taivasosuuden ja Jumalan rauhan, ym) vain sen takia, että hän pelkää enemmän ihmistä, ihmisten mielipiteitä, sanomisia tms kuin Jumalaansa. Sehän on Aina valinnan paikka! Ketään ei voida, eikä edes olisi viisastakaan pakottaa, vaatia mihinkään. Vaan ihmisen täytyy itse tajuta; mitä hän menettää, jos ja kun hylkää Jumalan kutsun ihmispelon tai jonkin muun tekosyyn tähden.

En haluaisi olla sellaisen ihmisen ns "housuissa", kun hän sitten kerran on siellä, mihin me kaikki, niin uskovat kuin uskosta osattomatkin kerran joudumme, eli: Jumalan valtaistuimen eteen tuomittaviksi. Se kun kohtaa jokaista ihmistä, kun aika täyttyy. Siitä puhuu Raamattu ja se ei ole pelottelua, ei todellakaan. Vaan se on totta ja tapahtuu halusimmepa sitä sitten tai emme. Kukapa sitä haluaisi olla tuomittavana siitä, miten on elämänsä elänyt? Ei varmastikaan kukaan. Mutta se on siltikin väistämätön tapahtuma ja totta, koska Jumala ei valehtele Sanassaan. Me ihmiset voimme valehdella ja usein niin valitettavasti teemmekin, mutta Jumalan Sana, Raamattu on niin ja amen! Totuus! Se Ei muutu koskaan!

Haluan sanoa; Kokeile Jeesusta! Et tule pettymään koskaan. Ihmisiin ja kaikkeen muuhun sinä voit pettyä, mutta kun otat vastaan kutsun tulla Jumalan lapseksi ja lähteä seuraamaan Jeesusta Kristusta ja pysyä vain siinä, mitä Raamattu sanoo, niin sinulla ei ole mitään huolen häivää, kun astut Jumalan tuomioistuimen eteen kerran, niin: Jeesuksen veren ja nimen tähden sinut vapautetaan ja julistetaan täysin syyttömäksi kaikesta siitä, mikä muuten kohtaisi sinua tuomiolla ja kadotukseenkin joutumisella. Mieti rauhassa ja tee oikea valinta Jeesuksen puoleen! :thumbup:

Kutsun sinua kokemaan ihmeellistä voimaa. Se löytyy ristin juurelta. Jeesus Kristus on tie pelastukseen, hän on tie, totuus ja elämä. Itse et voi itseäsi auttaa, kun hädän hetki yllättää. Tartu silloin kaksin käsin ristiin ja huuda Jumalan puoleen.

Jumalan voima on ihmeellinen, yli kaikkien inhimillisten ja ihmistekoisten voimien. Kun kaikki omat aseesi vaipuvat maahan, Jumala vastaa.

Kaikki asevoimat, raudatkin sulavat ja kadottavat voimansa hänen käskystään. Kaikki aikakin on hänen kädessään. Tuo ihmeellinen voima, rakkaus, armo, suloinen rauha odottaa lähelläsi.

Kun pyydät apua ja huudat Jumalan puoleen, hän vastaa. Hän on todellinen auttaja, hän nostaa, kantaa ja pelastaa. Jeesuksen veri puhdistaa kaikki ristin juurelle saapuneet, ja Jumala näkee heidät omina lapsinaan. Niin olet ikuisesti turvassa ja kuulut Jumalan suureen perheeseen.

Jeesus Kristus, Jumalan Poika, syntyi ihmiseksi, ja kuoli, että sinä ja minä pelastuisimme. Juutalainen kansa oli valittu Herran omaksi kansaksi ja on edelleen Jumalan silmäterä. Mutta me, pakanakansatkin, olemme saaneet armon Jumalan edessä. Siunatkaamme Israelia, jokaista juutalaista. Rukoillaan kaikkien kansojen puolesta, kun vielä aikaa on meille annettu. Olemme päässeet Jumalan Kaikkivaltiaan syliin Jeesuksen kautta.

Laitan tämän mahtavan laulun vielä lopuksi tähän: Pyhä Hän on, Asanna, san.säv.Seija Lehtonen
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskoontulon tärkeys ja ihanuus!