Pieni lupaus, suuri apu

Pieni lupaus, suuri apu

ViestiKirjoittaja rita4 » 11.04.2022 12:38

Minä tykkään tästä lupauksesta: Minä autan sinua. Se on tosi lyhyt. Mutta vaikka se on niin lyhyt, niin sitä kauemmaksi se yltää.

Sen varaan voin jättää itseni kaikissa elämäni käänteissä. Tämä lupaus kääntyy kaikkiin tilanteisiini ja se siunaa kaikin puolin.

Tämä on sellainen lupaus, että Jumalan lapsi ei voi kohdata yhtäkään tilannetta, jossa tämä lupaus ei voisi tuoda hänelle siunaustaan.

Älä vaivu enää apeuteen, nosta vomattomina riippuvat kätesi ja oikaise heikot polvesi, sillä Jumala sanoo: "Minä autan sinua!" )Jes. 41:10)

Miten voisit pelätä?

Etkö pysty rukoilemaan ja taistelemaan niin kuin toivoisit. Jumalan ratkaisu on : "Minä autan sinua." Tunnetko, että et pysty voittamaan syntiä? Jumalan ratkaisu on: "Minä autan sinua." Oletko ajautunut työhön, joka ylittää voimavarasi. Jumalan ratkaisu on: "Minä autan sinua."

Riippumatta siitä, onko tarpeesi saada apua kärsimyksen kestämiseeen, uhrautumiseen tai työhön tai kestäväisyyteen, luota tähän lupaukseen: "Minä autan sinua."

Charles H. Spurgeon
Do Not Fear; I Will Help Yuo

Lähde: Airut lehti nro 1-3,2022
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Herra haluaa puhua meille!