Ikuinen elämä on saavutettavissa

Ikuinen elämä on saavutettavissa

ViestiKirjoittaja rita4 » 09.03.2025 18:28

Rantasaari Liisa 7.3.2025.
Kuva

”Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä. ” Joh. 10: 28-30.

On saatavilla kirja; Ikuisen elämän lyhyt historia. Kirja kertoo, miten ihmiset ovat tavoitelleet ikuista elämää ja kuinka he käyttävät erilaisia inhimillisiä keinoja sen saavuttamiseksi. Niin kuin kirjan nimi kertoo, tälle kehityksellä on lyhyt historia. Lyhyeksi se jää, koska Jumala on säätänyt ihmisen eliniän, ja sen ylitse emme pääse. Ikuinen elämä on saavutettavissa jos alamme etsiä ongelmaan ratkaisua Jumalan sanasta, Raamatusta. Jeesus Jumalan Poika, lupasi antaa ikuisen elämän jos uskomme Häneen ja Hänen sanaansa.

Ei tarvita elämän eliksiiriä, eikä muita kirjoja, missä inhimillisin neuvoin opetetaan, miten ikuinen elämä on saavutettavissa? Tarvitsemme uskon Jeesukseen Kristukseen. Uskon, joka uskoo, että Jeesus Kristus on ostanut ja lunastanut syntisen ja kadotukseen tuomitun ihmisen. Kuollut ristillä syntisten puolesta ja sovittanut ihmisten synnit. Vuodattanut kalliin Pyhän verensä, että me saisimme ikuisen elämän jos vain nöyrrymme Hänen johdatukseen. Tunnustamme olevamme syntisiä ja pyydämme saada armoa saada synnit anteeksi, Jeesuksen nimessä ja veressä. Ikuinen elämä ei pääty koskaan, sillä ei ole lyhyttä historiaa jos olemme Kristuksen omia. Se, alkaa täällä jo tässä ajassa ja jatkuu ikuisesti Taivaassa. Isän Jumalan käteen annettua elämää ei kukaan, eikä mikään voi riistää Isän kädestä. Uskotko, että meillä on ikuinen elämä saavutettavissa Jeesuksessa Kristuksessa? Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut, ja vielä luvataan, että myös perheesi pelastuu. Rukoile, että Kristus tulemaan elämäsi johtajaksi. Hän on syntisten Vapahtaja ja ikuisen elämän antaja. Saat ilmaiseksi, rahatta ja hinnatta ikuisen elämän. Kaikki maksettu Golgatan ristillä.

Ihmisten toiveena on saavuttaa kuolemattomuus. Kuolemattomuuden toive tällä planeetalla on utopistinen harha. Ihmisiä kuolee erilaisiin sairauksiin ja sotiin päivittäin. Luonnollisesti ihmisiä kuolee, kuka mihinkin, mutta kukaan tänne syntynyt ei ole vielä jäänyt henkiin. Kaikki ovat kuolleet kun päivät ovat tulleet täyteen. Fyysisen kehon kuolema on väistämätön tosiasia. Ihmisen kehossa oleva sielu on elävä ja tietoinen fyysisen kuoleman jälkeen. Sielu ei kristinuskossa lähde vaellukselle, vaan menee joko Taivaaseen tai Helvettiin. Ihmiselle ei Helvettiä ole tarkoitettu, mutta jos ei uskota siihen, mitä Jeesus Kristus on tehnyt syntisen ihmisen puolesta, eikä suhde Häneen ole kunnossa, silloin ikuisen elämän loppupääte on Helvetissä. Tätä tuomiota eivät ihmiset anna, vaan Kaikkivaltias ja kaikki tietävä Jumala.

On synnyttävä uudesti Ylhäältä. Silloin Jeesuksen veri puhdistaa ja antaa anteeksi kaikki synnit. Parannuksen tekemisessä, jätetään kaikki menneet Jumalan sanan vastaiset teot ja elämäntapa ja otetaan uusi elämä vastaan, jonka Jeesus antaa ja Jumalan sana lupaa. Silloin olemme Jumalan lapsia ja Taivaan perillisiä. Muuta tietä ei ole ikuiseen elämään kuin vanha armontie, jonka Jumalan Sana osoittaa. Ristin juurella on paikka, minne voi mennä katuen mennyttä, ja ristiltä vuotaa rauha ja ilo synnin särkemään sieluun. Jos uskomme Herraan Jeesukseen ja tunnustamme Hänet, Herraksi ja Vapahtajaksi, niin olemme matkalla ikuiseen elämään. Kuolema on voitettu ja voitto saatu, voittajassa Jeesuksessa Kristuksessa. Ikuinen elämä ei ole historiaa, vaan ikuinen elämä on tulevaisuutta, tulevaisuutta, joka ei pääty koskaan. Aamen.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Herra haluaa puhua meille!