JOOSUA JA JERIKON TAISTELU

ViestiKirjoittaja rita4 » 16.04.2018 21:57

:thumbup: Tässä johdatuin kuunteleen tätä lasten piirros elokuvaa ja huomasin miten Herra halusi kuin puhua sydämelleni siitä, miten turvallista on elää ja kulkea taivastiellä kohti taivaallista kotiamme kohden, kun tottelemme häntä, alistumme tahtoonsa, sekä kiitämme ja kunnioitamme häntä Jumalana, Kaikkivaltiaana kaikessa. :thumbup:

Oli, kuin olisin saanut rohkeutta omaan uskonelämäänikin, niin hassulta kuin se sinusta saattaakin kuulostaa, niin Herra vahvisti minua, sekä puhui sydämelleni suunnitelmistaan minun ja monien muidenkin omiensa kohdalle, kunhan vain tahdomme totella ja uskoa häneen, hänen voimaansa, sekä mahdollisuuksiinsa; vaikka murtaa ne esteet, niin vaikeilta ja mahdottomilta kuin ne meistä näyttävätkin, niin Jumala voi ne murtaa meidän kauttamme, jos vain tottelemme häntä, sekä kysymme hänen neuvoaan asioihimme, emmekä sokeasti, omassa voimassa tai mukamas omassa viisaudessamme edes yritäkään mennä eteenpäin tai toimia. Kysymys on siitä, uskommeko oikeastikin Jumalan voimaan sekä mahdollisuuksiinsa, apuunsa ja johdatukseensa, ym..? Miten on; Uskotko?

Hei, olemmehan me Jumalan lapsia, eiks vaan?!! :lol: :wink:

Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Herra haluaa puhua meille!