Jeesus koputtaa seurakuntien ovien ulkopuolella

Jeesus koputtaa seurakuntien ovien ulkopuolella

ViestiKirjoittaja rita4 » 22.12.2016 14:42

Niin rakkaat sisaret ja veljet Kristuksessa Jeesuksessa ja seurakuntalaiset; Jeesus on jäänyt monen eteenpäin ihmisjärjen ja rahanhimon, suuruuden hulluuden ja lihallisuuden, ym takia menevien jalkoihin, kuin vieraaksi, sekä ulkopuoliseksi, vaikka kuinka Jeesus nimeä lausutaankin hurskaasti ja Jeesuksen nimessä puhutaankin ja rukoillaan. Hän on kuin jäänyt koputtelemaan seurakuntien, sekä uskovien sydämien ulkopuolelle ja pyytää päästä takaisin sisälle heidän sydämiinsä, sekä seurakuntiensa jumalanpalveluksiinkin. Tämän sanoman sain rukouksessa ollessani ja kuin Hengen puheen kautta koin, että: minun se pitää tuoda tänne pohdittavaksi ja paljastettavaksi. Tiedän, että se suututtaa monia ja kiukku kiristyy mielissä ja kielissä, mutta rukoukseni on, että: Se myöskin laittaisi parannuksen paikalle ja miettiin; onko kirjoitukseni Jumalalta tullut, Raamatullinen, vaiko vain omaa lihaani..? Koettele se Sanalla ja rukouksella!

Näin erään srk ja näin Herramme Jeesuksen seisovan siellä ulko-oven takana seisomassa ja koputtamassa ja sisälle pääsyä odottaen. Hänen oli siellä ulkona kylmä ja Hän itki, kun kukaan ei tullut avaamaan ovea, jotta Hänet toivotettaisiin tervetulleeksi sisälle ja mukaan jumalanpalvelukseen sekä rukouskokoukseenkin. Nyt Hän seisoi ulkona ja sisällä pidettiin jumalanpalvelusta ja Hänen nimeään siellä lausuttiin, kuin olisivat lähelläkin Jumalaa eläviä, elävässä uskossa olevia, jne... Ja minäkin itkin Hengen vaikutuksesta ja surin sitä, kun ei haluta herätä, tajuta totuutta koska luullaan että ollaan jo lähellä Herraa ja että srk on lähellä Herraa elävää, totuudessa, ei valheen sokaisemana, mutta joka on kuitenkin valitettavasti heille vain valheen hengen valhenäky, niin kuin Herra sen näytti minulle heillä olevan; kylmyyttä ja tottelemattomuutta, rakaudettomuuttakin; Häntä, Jeesustaan ja Sanaansakin kohtaan. Voi, että: se sattui ja syvälle sydämeeni ja saatoin vain rukoilla muutosta ja heräämistä. :shifty: :roll:

Ja näitä Herran Jeesuksen; Hänen seurakuntansa jäseniä, sekä Jeesuksen kuitenkin sydämensä ulkopuolelle jättäjiä on todella paljon. Kun Luullaan, että kaikki on hyvin ja sanotaan; Rauha, rauha, ei mitään hätää ja silloin .. Laitan sen Raamatun mukaan:

1. Tess. 5:
1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;
5 sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.

Minä en halua kenellekään mitään pahaa, eikä minulla ole ketään kohtaan mitään ns hampaankolossakaan, vaan minulla on sydämen rakkaus ja halu hyvään kaikkia kohtaan. Mutta, Kun Herra Jeesus kehottaa ja kehottaa, uudestaan ja uudestaan, niin minä voin toki kieltäytyä tuomasta tahtoaan ja ilmoitustaan esille ja pelätä ihmisiä ja niiden käytöstä, sanojaan ja olla siis ihan hiljaa.

Tai sitten minä rohkeasti, aralla tunnolla tuon esille sen mistä Herra kehotti ja kehottaa sanomaan ja julistamaan Hänen Sanaansa: totuuden mukaan, niin kuin se Raamatussa on kirjoitettuna ja jonka Herra Jeesus, Pyhän Henkensä kautta minullekin vajavaiselle palvelijattarelleen tahtoo näyttää, sanoa ja opettaa, kehottaa sanomaan; jottei yksikään synnin ja väärään menon takia vain jäisi pois Karitsan hääaterialta vain luullen olevansa oikealla tiellä ja vain minä väärällä tiellä ja näin ollen: he ylimielisesti halveksuvat varoituksiani joita saan tuotavaksi kääntävät selkänsä.. Ei minulle, vaan: Mestarilleen Jeesukselle Kristukselle. Ja näin ollen he; uppiniskaisina ja tottelemattomina jatkavat entiseen malliin uskossa elämistään.. Sekä seurakuntiensakin toimintaa, opetusta.. Valheessa elämistään ja rakkaudettomuuttaan lähimmäisiäänkin kohtaan, korvasyyhyyn ja mielistelyyn kääntyen..samanmielisiä kohtaan ja vain heitä kunnioittaen ja rakastaen, nuollen...

1. Kor. 9:16-17
Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen evankeliumia julista! Sillä jos vapaasta tahdostani sitä teen, niin minulla on palkka; mutta jos en tee sitä vapaasta tahdostani, niin on huoneenhaltijan toimi kuitenkin minulle uskottu.

Jer. 7:
2 "Asetu Herran huoneen portille ja julista siellä tämä sana ja sano: Kuulkaa Herran sana, koko Juuda, te jotka tulette näistä porteista kumartaen rukoilemaan Herraa.
3 Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Vaeltakaa hyvin ja tehkää hyviä tekoja, niin minä annan teidän asua tässä paikassa.
4 Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'

5 Vaan jos te todella parannatte vaelluksenne ja tekonne, jos te todella teette oikeuden niin toiselle kuin toisellekin,
6 ette sorra muukalaista, orpoa ja leskeä, ette vuodata viatonta verta tässä paikassa ettekä seuraa muita jumalia turmioksenne,
7 niin minä annan teidän asua tässä paikassa, maassa, jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.

8 Mutta katso, te luotatte valheen sanoihin, joista ei ole hyötyä.

9 Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, poltatte uhreja Baalille ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne.
10 Ja te tulette ja astutte minun eteeni tähän huoneeseen, joka on otettu minun nimiini, ja sanotte: 'Me kyllä pelastumme' -tehdäksenne yhä kaikkia näitä kauhistuksia!

11 Ryövärien luolaksiko te katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra.

12 Menkääpä minun asuinpaikkaani, joka oli Siilossa, jossa minä ensin annoin nimeni asua, ja katsokaa, mitä minä olen sille tehnyt kansani Israelin pahuuden tähden!
13 Ja koska te nyt olette kaikkia näitä tekoja tehneet, sanoo Herra, ettekä ole kuulleet, vaikka minä varhaisesta alkaen olen teille puhunut, koska ette vastanneet, vaikka minä teille huusin,
14 niin minä teen tälle huoneelle, joka on otettu minun nimiini, johon te luotatte, ja tälle paikalle, jonka minä olen antanut teille ja teidän isillenne, samoin kuin olen tehnyt Siilolle,
15 ja heitän teidät pois kasvojeni edestä, niinkuin olen heittänyt pois kaikki teidän veljenne, kaikki Efraimin jälkeläiset.

rita4
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Herra haluaa puhua meille!