Kirjoittaja rita4 » 21.05.2015 21:29
Me voimme kuulla Hänen äänensä tänä päivänä
Miljoonat ovat kääntyneet, koska yksi mies odotti kuullakseen Hänen äänensä. Saul kaatui maahan ja kuuli äänen. Ja kun hänestä tuli Paavali, hän jatkoi tuon äänen kuuntelemista. Herra puhui hänen kanssaan kuin mies miehelle. Hän tunsi Paimenensa äänen.
Pietari antoi Pelastajan äänen tulla luokseen. Ja seuraavana päivänä... nousi Pietari noin kuudennen hetken vaiheilla katolle rukoilemaan... ja tuli ääni (Apostolien tekojen luvusta kymmenen).
Kokonainen pakanoiden laji toivotettiin tervetulleeksi valtakuntaan, Korneliuksen talouden kanssa, koska eräs mies totteli erästä ääntä. Me elämme aivan samoja Uuden testamentin aikoja, joita Paavali ja Pietarikin elivät. Myös meidän täytyy antaa Hänen äänensä tulla luoksemme. Tänä päivänä, jos te kuulette Hänen äänensä... Mitä kaikkea Jumala voikaan tehdä sellaisten kristittyjen kautta, jotka oppivat kuulemaan ohjeita taivaasta!
Sen sijaan, että odottaisimme Hänen äänensä tulevan luoksemme, me juoksemme neuvonantajille, kristityille psykologeille juoksemme tilaisuudesta toiseen, luemme kirjoja, kuuntelemme kasetteja ja tahdomme kuulla Jumalaa! Haluamme selkeää opastuksen sanaa elämäämme! Etsimme paimenia, jotka ohjaavat jokaista liikettämme. Tahdomme pappien kertovan meille, mikä on oikeaa ja mikä väärää. Haluamme johtajan, jota seurata, jonkun mallin tulevaisuutta varten. Mutta harvat tietävät, kuinka mennä Herran luokse ja kuulla Hänen ääntään. On monia, jotka tietävät, kuinka saada Jumalan huomio kuinka todella koskettaa Jumalaa, mutta he eivät tiedä mitään siitä, kuinka Jumala lähestyy heitä.
Jolla on korvat, se kuulkoon... (Matt.11:15).
Jumala haluaa järisyttää maata vielä kerran. Koko maailmankaikkeus on valmis Pyhän Hengen luonnonmullistuksille!
Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois Hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista. Silloin Hänen äänensä järkytti maata, mutta nyt Hän on luvannut sanoen: Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin (Hebr. 12:25-26).
Hän on luvannut, Vielä kerran minun ääntäni kuullaan. Ne, jotka kuulevat, saavat maan vapisemaan. Taivas ja maa liikkuvat. Minun ääneni kuulemisen kautta se, mitä maan päällä päästetään irti, tulee olemaan vapautettu taivaassa.
Viimeiselle seurakunnalle, Laodikean seurakunnalle, Herra huudahtaa, Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani (Ilm. 3:20).
Tämä on Kristuksen viimeinen kutsu seurakunnalle. On tulossa penseyden henki. Ylellisyys johtaa haaleuteen! Valtavat joukot kylmenevät. Mutta minun kansani, minä pyydän tulla kuulluksi. Avatkaa. Päästäkää minut rukouskammioonne. Antakaa minun puhua teille, ja puhukaa te minulle. Keskustellaan. Näin minä varjelen teidät siltä kiusauksen hetkeltä, joka on tulossa kaikkeen maailmaan.
Johannes kertoo ilmestyksessään päivästä, jolloin meidän Herramme sydän ei ole enää yksinäinen. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä. Ja hän sanoi minulle: ...Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi. (Ilm. 21:2-6).
Tuo merkitsee vapaata ja täyttä kommunikointia, ilman väliseinää tai erotusta, ilman puutteita, ilman osittaista tietoutta keskustelua kasvoista kasvoihin! Ajattelemme, kuinka loisteliasta tuleekaan olemaan, viettää ikuisuus ylistäen Herraamme kasvoista kasvoihin, kumartaen Häntä. Mutta oletko ikinä yrittänyt ymmärtää, mitä tuo suuri kotiinpaluu merkitsee meidän Pelastajallemme? Kaikki lapset tulevat vapaana ottamaan osaa Hänen olemukseensa. Hän laittaa meidät kaikki istumaan, ja Hänen sisältään virtaavat loisteliaan totuuden virrat. Niin kuin Hän teki Emmauksen tiellä, meidän Lunastajamme aloittaa Mooseksesta ja vie meidät kaikki läpi profeettojen. Hän jakaa meille maailmankaikkeuden salaisuudet. Hän avaa jokaisen suunnitelman. Jokainen synkkä pilvi katoaa. Kristus on kanssamme ikuisesti!
Minä näen todellisen taivaan ilon, ei ainoastaan meidän, vaan Hänen. Meidän ilomme tulee olemaan tuo Hänen ilonsa katseleminen, kun Hän puhuu meille vapaasti kasvoista kasvoihin. Meidän suurin ilomme taivaassa tulee olemaan se, että näemme Kristuksen täydellisenä Hänen tarpeensa täysin täytettyinä.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.