Kristuksen tuomioistuimen edessä

Kuinka tärkeää onkaan juuri nyt; pyrkiä totuudessa vaeltavina olemaan yhtä Kristuksessa Jeesuksessa, sekä Jumalan Sanassa!

Kristuksen tuomioistuimen edessä

ViestiKirjoittaja rita4 » 19.01.2019 19:11

Aikain merkit, joista Raamattu (mm. Herra Jeesus puhui) puhuu, kertoo meille sen, että elämme ajassa, joka on lähellä Herran Jeesuksen tulemusta. Herran Jeesuksen tulemuksen läheisyyden aika on aikaa, jossa vääryyden tekijät tekevät edelleen vääryyttä, saastaiset saastuvat, vanhurskas tekee edelleen vanhurskautta, pyhä pyhittyy edelleen. Herran Jeesuksen tulemuksen läheisyyden aika on suuren luopumuksen aikaa, sillä Herra Jeesus sanoi, löytäneekö Hän uskoa maan päältä, kun Hän tulee takaisin. Herran Jeesuksen tulemuksen läheisyyden aika on myös aikaa, jolloin Herraa Jeesusta totuudessa rakastavat uskovat saavat Jumalan armosta kasvaa uskossa kohti syvempää Jumalan tuntemista.

Saadessani tämän aiheen sydämelleni jouduin pienelle paikalle tarkistelemaan uskon elämäni vaellusta, motiiveja sekä sitä millä tavalla suhtaudun sisariin ja veljiin Herrassa Jeesuksessa. Koin myös sydämelläni, että uskossa Jumalaan, Herraan Jeesukseen niin kuin Raamattu sanoo, minun tulee olla entistä tarkempi sekä Jumalan armosta pyrkiä koko ajan yhä syvempään Jumalan tuntemiseen. Raamattu sanoo, että uskova ihminen pelastuu Jumalan armosta, Herran Jeesuksen veren ja sovitustyön tähden ilman omia tekojaan, mutta silti jokainen Herran oma saa käydä Kristuksen (Jumalan) tuomioistuimen eteen, sillä jokaisen on tehtävä Jumalalle tiliä itsestään. Ei ole ihan sama miten uskossa vaellamme, vaikka pelastummekin Jumalan armosta. Tätä kirjoitusta olen saanut työstää useita päiviä rukouksessa sydämelläni ennen kuin olen kyennyt aloittamaan kirjoittamisen, sillä tämä aihe on todella haastava ja sen voi ymmärtää väärin, varsinkin silloin jos ei kirjoita siitä tarkasti oikeansuuntaisesti.

Toivon mukaan kirjoitukseni kulkisi oikeaan suuntaan, sillä varsinkin nyt Herran Jeesuksen tulemuksen läheisyydessä meidän olisi hyvä ymmärtää, että myös uskovat ihmiset tulevat Kristuksen tuomioistuimen eteen ja mitä kaikkea muuta se merkitsee kuin armosta pelastumista Herran Jeesuksen veren ja sovitustyön kautta. Tutki ja koettele kirjoitukseni Jumalan sanan totuuden kautta rukouksen kera.

Petri Paavola 16.1.2019

Koko kirjoitus täältä
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19844
Liittynyt: 20.10.2013 09:53

Paluu Rakentukaamme; yhteisestä uskosta!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron