Elämä Jeesuksen kanssa. Markku Kuokkanen puhuu. Tervehdys Lä

On hyvä kuunnella Jumalan Sanaa ja saada vahvistusta elämäänsä

Elämä Jeesuksen kanssa. Markku Kuokkanen puhuu. Tervehdys Lä

ViestiKirjoittaja rita4 » 05.04.2025 17:03

Elämä Jeesuksen kanssa. Markku Kuokkanen puhuu. Tervehdys Länsi-Päijänteen seurakunnasta 23.3.2025

26.3.2025
Markku Kuokkanen kertoo, kuinka Jeesus pelasti hänet, tulipalokommunistin. Ei anneta periksi uhkailulle vaan pidetään kiinni Jeesuksesta ja pyritään tulemaan täyteen Jeesuksen tuntemista, mitä Paavalikin rukoili Herralta kolossalaisille. Paavali ja Epafras olivat vankilassa, koska he olivat julistaneet evanekliumia Jeesuksesta, mutta he veisasivat ylistystä Herralle. Jeesus voi uudistaa meidän väljähtyneen uskomme, niin että sydämemme aivan kuin palaa Herran tulesta. Kristuksen veri on lähde kaikkea syntiä ja saastaisuutta vastaan. Emme halua mukautua tämän maailmanajan mukaan ja maailman hengen mukaan vaan Jumalan Sanan ja hänen tahtonsa mukaan. Seurakunnan kotisivun osoite on lansipaijanteensrk.weebly.com
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Hengellisiä puheita/saarnoja/Tv-lähetyksiä