Pikkasen kuitenkin tahdon kommentoida Harri veljen puheen loppua,
josta olen täysin eri mieltä. Kohdasta 25.11min eteenpäin, hän sanoo, että; me muka olisimme vielä antikristuksenkin ajassa pätkän matkaa, se jos mikä on emävale ja
vastoin Raamatun Sanaa, niin Raamattua tunteva kuin hän sitten onkin, niin nyt kyllä meni pieleen ja pahasti menikin. Ei me siellä enää mitään satoa voitais edes kerätä, koska vihan aika on jo silloin alkanut ja ylöstempaus on jo tapahtunut. Ja me emme varasta mitään, yhtäkään sielua perkeleeltä antikristuksen ajassa
mukamas vielä eläessämme. Olipa järkky vale, mutta niinhän sitä sanotaan, että:
Jaak. 3:2 Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa.1. Tess. 1: 9-10
Sillä itse he kertovat meistä, millainen meidän tulomme teidän tykönne oli ja kuinka te epäjumalista käännyitte Jumalan tykö, palvelemaan elävää ja totista Jumalaa ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.Room. 5:
8 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.
9 Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.
10 Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;
11 emmekä ainoastaan sovitetut, vaan vieläpä on Jumala meidän kerskauksemme meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta me nyt olemme sovituksen saaneet. 
Sitä minä olen viime aikoina alkanut miettiin ihmetellen, että: Miksi ihmeessä niin monet julistajat ovat alkaneet Harrin lisäksi julistaa, että uskovat joutuvat elämään myöskin vaivan ja vihan ajassa?
Onko meillä niin julma Jumala, joka ensin pelastaa meidät rakkaan Poikansa Jeesuksen kautta, nimessä, sekä veressä ja sitten
muka kuitenkin haluaa meidän joutuvan sinne antikristuksen ja vaivan, vihan aikaan? Ompas meillä sitten sen mukaan kylmä ja tunteeton, rakkaudeton Jumala, ... Mikä siinä muka on niin hienoa näille päästä siihen aikaan elämään? Miksi se, että Jeesus tulee hakemaan kaikki Häneen uskovat, omansa kotiin, ei kelpaa, riitä? Halutaan joutua kärsimään ja lopulta kuolemaan uskonsa tähden siellä antikristuksen ajassa.
Sillä ne, jotka eivät halunneeet ottaa Jeesusta vastaan elämäänsä, pelastuakseen, tai ne uskovat jotka alkoivat elää maailman, sekä oman tahtonsa(lihan) tiellä, eksyen ja eksyttäen muitakin, eivätkä valvoneet uskonsa tilaa, niin he jäävät tänne, kun Herra Jeesus hakee uskolliset omansa pois Karitsan häihin. Mä oon saanu nuorena jo nähdä ne, jotka jäävät tänne kun ylösotto on tapahtunut ja
niitä on järkyttävän paljon.. 
Älä usko moista valhetta, hän vastaa opetuksestaan Isälle, mutta pysy sinä siinä, mitä Raamattu lupaa; Me Emme joudu siihen kamalaan aikaan; Kiitos siitä Jumalalle!! Hallleluja! Amen!
Joh. 5:
21 Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo.
22 Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle,
23 että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.
24 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.
25 Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat ne saavat elää.
26 Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä.
27 Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika.
28 Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä
29 ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen. 
Siunausta sinulle elämääsi!