Paavo Järvinen Vilppulassa 15.2. 2020: "Yli kaiken varjele s

On hyvä kuunnella Jumalan Sanaa ja saada vahvistusta elämäänsä

Paavo Järvinen Vilppulassa 15.2. 2020: "Yli kaiken varjele s

ViestiKirjoittaja rita4 » 19.03.2020 13:11

Paavo Järvinen Vilppulassa 15.2. 2020: "Yli kaiken varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee"

20.2.2020

Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee.
(Sananlaskut 4:3)

Herätyssaarnaaja Paavo Järvinen haluaa haastaa mahdollisimmman monia elämään puhdassydämisesti Taivastiellä, sillä elävään kristillisyyteen kuuluu totuudessa eläminen. Omin voimin ei voi kukaan pyhittyä, vaan Jeesuksen Kristuksen Pyhän Hengen voima auttaa asiassa.

36:25 Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.
36:26 Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
36:27 Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

(Hesekiel 36: 25-27)
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Hengellisiä puheita/saarnoja/Tv-lähetyksiä